מילווקי חוששת לאבד שחקנים, אנטטוקומפו: "רוצה את כולם כאן"

פורוורד מילווקי
יאניס אנטטוקומפו | AFP

בעוד הבאקס מנסים לעכל את ההדחה הכואבת בגמר המזרח, רבים משחקני המפתח שלהם יהפכו לחופשיים הקיץ והיווני לא מעוניין לוותר על אף אחד: "זו קבוצה גדולה, הם ווינרים. הייתה לנו אווירה נהדרת"

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)
סביר להניח שהלילות האחרונים היו קשים מבחינת יאניס אנטטוקומפו, לאחר מפלה כואבת נגד טורונטו בגמר המזרח. מילווקי עמדה מרחק פסיעה מהעפלה היסטורית לסדרת הגמר, אך למרות ההפסד, אין ספק שזו הייתה שנה מיוחדת לקבוצה מוויסקונסין, שהשיגה את המאזן הטוב בליגה בעונה הסדירה עם 60 ניצחונות, בעוד היווני האדיר הפגין יכולת שמציבה אותו כמועמד לתואר ה-MVP.


כעת, פניה של הנהלת הבאקס לקראת קיץ שבו תיאלץ לקבל החלטות גורליות. שלושה מחברי החמישייה הראשונה – כריס מידלטון, ברוק לופז ומלקולם ברוגדון, יהפכו הקיץ לשחקנים חופשיים. בנוסף, הקבוצה תצטרך להחליט האם להשאיר את ניקולה מירוטיץ' וג'ורג' היל. אם תשאלו את יאניס, לגריק פריק אין שום ספק מה העמדה שלו בעניין. "אני רוצה את כולם בחזרה", אמר היווני, "זו קבוצה גדולה. שחקנים לא אנוכיים שמשחקים כדורסל בדרך הנכונה. הם ווינרים. הייתה לנו אווירה נהדרת, כמובן שאני רוצה את כולם כאן ואני מתכוון ליידע אותם בזה".


אך המציאות אומרת שהסיכויים לכך לא גדולים. מידלטון, שהוא השחקן המוביל בקבוצה אחרי יאניס, מחזיק באופציה לשנה נוספת שאמורה להכניס לו 13 מיליון דולר, סכום שקבוצות אחרות בוודאי ישפרו בשוק החופשי. אבל הקלעי נחשב לפרטנר אידיאלי עבור אנטטוקומפו ומילווקי צפויה לעשות כל שביכולתה על מנת להשאירו.


פרטנר אידיאלי ליאניס. כריס מילדטון (AFP)
פרטנר אידיאלי ליאניס. כריס מילדטון (AFP)


לאחר מכן ישנו מקרה ברוגדון. הגארד שנחשב לקלעי נהדר ומרכיב חשוב בחדר ההלבשה צפוי לקבל שדרוג מהבאקס, לאור אחזקתו ב'זכויות בירד' הקובעות כי הפרנצ'ייז יכול לעבור את תקרת השכר מבלי לשלם מס מותרות ובכך להבטיח את שירותיו של ברוגדון לטווח ארוך.


התלבטות נוספת היא סביב ברוק לופז וניקולה מירוטיץ'. על מנת להשאיר את לופז, דבר החשוב מאוד מבחינת מילווקי לאחר עונה נהדרת, הבאקס יצטרכו לפנות מקום תחת תקרת השכר וכדי לעשות זאת, הם ייאלצו לוותר על פורוורד נבחרת ספרד, מה שנראה כהחלטה כדאית עבורם.


מהלך שעשוי לעזור לקבוצתו של יאניס – האפשרות להיפטר מהחוזה השמן של טוני סנל, ששיחק 28 דקות בלבד פלייאוף העונה ואמור להרוויח 11 מיליון דולר בעונה הבאה. סביר להניח שהבאקס ימצאו דרכים טובות יותר לבזבז את הכסף הזה. "אני לא מבטיח שנשיג יותר ניצחונות בעונה הבאה", הוסיף הכוכב היווני של מילווקי, "אבל נהיה בעמדת תחרות על התואר בשנים הקרובות ואין הרבה קבוצות בליגה שיכולות להגיד את זה".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי