קרי מחפש טבעת ולא תואר MVP: "אי אפשר לרמות את המשחק"

סטף קרי
סטף קרי | AFP

כוכב גולדן סטייט ווריורס דיבר לקראת סדרת הגמר נגד טורונטו ואמר שהוא לא רודף אחר תהילה אישית, אלא אחרי אליפות נוספת: "זה יכול להיות נהדר, אך אם נזכה ואציג יכולת גבוהה זה יקרה מעצמו"

(גודל טקסט)
בעוד הוא מתכונן לסדרת הגמר החמישית בקריירה שלו, שתצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00) סטפן קרי ציין אתמול (רביעי) ביום המדיה של ה-NBA שמטרתו היחידה היא השגת טבעות, שהפוקוס שלו נמצא שם ושהוא לא מתעסק בהשגת תואר ה-MVP של סדרת הגמר בפעם הראשונה.


"אני מבין את השיח על זה. בכנות, אני יודע שזה יכול להיות הישג אדיר", אמר קרי, "בכל סדרת גמר שאני מגיע אליה, אני משחק בשביל לנצח ולזכות באליפויות ואני יודע שאני חייב להציג יכולת גבוהה בשביל זה, בין אם זה אומר לזכות בתואר ה-MVP או לא. אתן לזה לקרות מעצמו, אתה לא יכול לרמות את המשחק. הדבר הכי חשוב הוא לרדוף אחרי טבעות".


למרות שסטף עזר לגולדן סטייט לזכות בשלוש אליפויות בארבע השנים האחרונות, הוא לא תמיד הציג בסדרת הגמר את היכולת המצוינת האופיינית לו בעונה הסדירה. ב-2015 היה לו סיכוי לתואר המצטיין, אך אנדרה איגודאלה גבר עליו. ב-2016 הוא הגיע בתור הראשון שנבחר פה אחד למצטיין בעונה הסדירה, אבל בגמר ירד ביכולתו בגלל פציעה בברך שאותה ספג בשלב מוקדם יותר של הפלייאוף ומאז שקווין דוראנט הצטרף לווריורס באותה שנה, נדמה שקרי עבר לעמדת טייס המשנה, בעוד הפורוורד קטף את התואר האישי בשני הגמרים האחרונים.




לאחר הזכייה באליפות אשתקד, דוראנט אמר שאף אחד בקבוצה לא מחפש הכרה אינדיבידואלית. סטף התייחס גם הוא לנושא לקראת הסדרה הקרובה, כשאמר שהוא ימשיך לחייך באותה מידה כל עוד קבוצתו תזכה בתואר, בלי קשר למי שייבחר כ-MVP. כעת כשחברו מושבת בעקבות פציעה וספק אם יזכה לשחק בסדרה, קרי שרשם 36.5 נקודות בממוצע בגמר האזורי נחשב למועמד הבכיר להיות המצטיין בפעם הראשונה. אך כפי שהוא אמר, כל עוד הוא ימשיך להציג יכולת גבוהה וקבוצתו תשיג טבעת נוספת, השאר יקרה מעצמו. 



קרי. "השאר יקרה מעצמו" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי