בשורה טובה לווריורס: אנדרה איגודאלה כשיר למשחק השני בגמר

אנדרה איגודאלה, קוואי לאונרד
אנדרה איגודאלה, קוואי לאונרד | Gettyimages

בדיקת MRI שללה פציעה של פורוורד גולדן סטיין. "דיברתי איתו והוא מרגיש בסדר", אמר סטיב קר. קאזינס: "הרגשתי טוב, מדהים להיות על המגרש באווירה כזו". גרין הגיב לעימות עם דרייק בסרטון באינסטגרם

(גודל טקסט)
חדשות טובות לגולדן סטייט לקראת המשחק השני בסדרת הגמר נגד טורונטו: אנדרה איגודאלה אינו סובל מפציעה ויהיה כשיר לחלוטין למפגש מחר בלילה (בין ראשון לשני, 3:00). הפורוורד נחת בצורה כואבת אחרי שהשלים סל בדקות הסיום של המשחק הראשון והורד מיד לספסל, אך בבדיקה שעבר אתמול (שישי) נשללו חבלות כלשהן: "אנדרה עבר MRI ונראה בסדר", אמר סטיב קר, "דיברתי איתו והוא אמר שהוא מרגיש טוב".


מי שעדיין לא חזר לאימונים מלאים וייעדר מהמשחק השני הוא כמובן קווין דוראנט, עליו בונים בגולדן סטייט למשחקים 3 ו-4. הווריורס ממשיכים במעקב יומי אחרי הכוכב. קר הוסיף לגביו: "החשיבה היא לשתף אותו כשהוא מוכן לשחק. זה לא שהוא סובל מכאבים בקרסול או בברך, פציעות כמו זו הן טריקיות. אם שריר התאומים שלו יינזק שוב הסדרה גמורה מבחינתו, לכן כשהוא יהיה מוכן – הוא ישחק. זו הגישה שלנו".


הסנטר דימרקוס קאזינס, ששב לשחק אחרי חודש וחצי בחוץ, סיכם בחיוב את החזרה לפרקט: "זה הרגיש טוב להיות שותף לאנרגיה במשחק. אמרתי ואגיד שוב – אני לא לוקח את הרגעים האלה כמובנים מאליהם. זו הייתה הרגשה מדהימה להיות על המגרש באווירה כזו. שמח שהייתי חלק מזה ונהניתי מהרגע". מאמן הווריורס הגיב לחזרה שלו: "לדעתי הוא עשה עבודה טובה. שמונה הדקות שהוא שיחק היו טובות, אבל קשה להתאים את עצמך כשאתה משחק לראשונה אחרי שבעה שבועות".


יהיה מוכן למשחק השני. אנדרה איגודאלה (gettyimages)a
יהיה מוכן למשחק השני. אנדרה איגודאלה (gettyimages)


בפן המקצועי, גולדן סטייט תצטרך למצוא דרך לייצר יותר נקודות. האלופה השיגה 34 סלי שדה בלבד בהפסד האחרון, שפל מבחינתה בפלייאוף הנוכחי. שלושה נתונים בהם יצטרכו הוויורס להשתפר הם: הקליעה מעבר לקשת (טורונטו השיגה שלוש שלשות יותר), הנקודות במתפרצת (הראפטורס קלעו שבע יותר כאלה) והנקודות שמגיעות ממהלכי פיק אנד רול של סטף קרי (רק 14 במשחק הראשון), שרוב ההתקפות עוברות דרכו בהיעדרו של דוראנט.


ויש גם קבוצה שמובילה בסדרה נכון לעכשיו. טורונטו נהנתה מערב נדיר של פסקל סיאקם, שסביר להניח כי לא יחזור על עצמו. אך עוד דבר שכנראה לא יקרה שוב בסדרה, הוא מאזן משותף של 7 מ-23 מהשדה של קוואי לאונרד וקייל לאורי. אסור לשכוח גם את מארק גאסול, שניצל את החור בעמדת הסנטר אצל הווריורס ורשם את הופעתו המשמעותית ביותר עבור הראפטורס, עם 20 נקודות. חשיבותו על הסנטר התבטאה לא רק במספרים, אלא גם בעובדה שהאיום שלו מחוץ לקשת פתח את ההגנה עבור סיאקם ולא פחות קריטי – בתרומה ההגנתית שלו, כשפירק את מהלכי הפיק אנד רול של קרי.


שחקני טורונטו ינסו להמשיך בהגנה הנהדרת מהמשחק הראשון (gettyimages)
שחקני טורונטו ינסו להמשיך בהגנה הנהדרת מהמשחק הראשון (gettyimages)


ומה לגבי העימות בין דרייק לדריימונד גרין בסיום המשחק? פורוורד גולדן סטייט המעיט בחשיבת האירוע כשאמר לאחר המשחק: "זה לא באמת היה ריב, לא דחפנו או הכינו אחד את השני. דיברנו, נבחנו קצת אחד על השני. זה לא מטריד אותי במיוחד, זה כיף". גרין פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון שבו הוא מתהלך ברחובות טורונטו עם ברדס (קפוצ'ון) כמו של דרייק.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי