אוהדי טורונטו התנצלו בפני דוראנט: "הראינו צד מכוער"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Photo by Gregory Shamus/Getty Images

במחווה של רצון טוב וכדי להביע את התנצלותם בפני כוכב גולדן סטייט על כך שחגגו את פציעתו, הקנדים החלו בקמפיין גיוס המונים במטרה להעביר סכום גבוה ככל האפשר לעמותה שהקים KD. נתרמו כבר מעל 10,000 דולר

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שכוכב גולדן סטייט ווריורס, קווין דוראנט, אישר כי נותח עקב קרע בגיד האכילס וצפוי להיעדר לפחות כתשעה חודשים, לא מן הנמנע אף שיחמיץ את העונה הבאה כולה בתרחיש מסוים, אוהדי טורונטו רפטורס החליטו במעשה אצילי במיוחד לגייס כספים עבור עמותה שהקים KD, לסיוע לילדים שמשפחותיהם נמצאות מתחת לקו העוני.

פציעתו של דוראנט נגרמה, כידוע, במשחק מספר 5 בסדרת הגמר בין טורונטו לווריורס. זה היה משחק החזרה של דוראנט אחרי כחודש מחוץ לפרקט, זכר לפציעה אחרת לגמרי שנגרמה מול יוסטון רוקטס עוד בחצי גמר המערב, אבל לחוסר מזלו, ובחוסר מזל מוחלט, ביצע תנועה לא טובה וכבר אחרי 12 דקות במשחק הקאמבק – עד אז הספיק לקלוע 11 נקודות כולל 3 מ-3 לשלוש – ונטש את הפרקט וזמן מה לאחר מכן גם האולם כשהוא על קביים.

בעת ירידתו מהפרקט, היו אוהדים רבים של טורונטו רפטורס שהריעו לנטישת דוראנט עקב הפציעה, גם היו שחקנים שהתרעמו על התנהגות הקהל המקומי ואפילו קייל לאורי מהרפטורס נצפה כמי שמסמן לקהל שלא להריע לפציעת KD, ואירועים אלה הובילו מספר אוהדים קנדים לפתוח בגיוס כספים למען העמותה שהקים הכדורסלן.

למעשה, כבר מעל 10,000 דולרים נרתמו מאז משחק מספר 5 כחלק מקמפיין גיוס המונים על ידי 500 אנשים שונים: "בשם אוהדי הרפטורס בקנדה ומחוצה לה, אנחנו רוצים לבקש סליחה. אנחנו מתנצלים שיש אוהדים, באולם ואפילו בברים ובמסעדות, שהריעו לפציעת דוראנט והראו את הצד המכוער של אוהדי ספורט. אנחנו רעבים לאליפות, אבל אוהד אמיתי לא יריע לכך שבן אדם נפצע ואפילו לא ינפנף לעברו בזמן שהוא יורד לטיפול. קווין דוראנט הוא שחקן שחשוב לכדורסל".


דוראנט לאחר הניתוח (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי