תומפסון קרע את הרצועה. קר: "הוכינו תדהמה. זה פשוט נורא"

קליי תומפסון פצוע
קליי תומפסון פצוע | Lachlan Cunningham/Getty Images

גולדן סטייט קיבלה בשורה אכזרית ומכה קשה נוספת לאחר ההפסד בגמר. המאמן על חניכיו: "קבוצה כזו לא מגיעה כל יום. אני בר מזל לאמן אותם". סטף קרי בטוח שהווריירס יחזרו: "לא הייתי מהמר נגדינו בשנה הבאה"

(גודל טקסט)
הדברים מתהפכים על גולדן סטייט בצורה אכזרית ביותר. שחקן הווריירס, קליי תומפסון, סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית בברכו השמאלית, כך הודיע סוכנו גרג לורנס לרשת ESPN לאחר המשחק שבו האלופה היוצאת איבדה את התואר. תומפסון ירד מהפרקט לקראת סיום הרבע השלישי לאחר שנפל בצורה קשה מניסיון הטבעה על דני גרין ומיד אחז בברכו כשהכאב ניכר על פניו.


אחרי שקווין דוראנט נטש את המשחק החמישי על קביים, הדבר קרה בפעם השנייה ברציפות לגולדן סטייט, כשהפעם הקלע היה הקורבן. "פשוט הוכינו תדהמה, כשבעיצומו של משחק שבו יש לנו את האפשרות לכפות חזרה לטורונטו למשחק נוסף ואתה חושב לעצמך 'איך הצלחנו להגיע לעמדה הזו?' ", אמר סטיב קר, "ואז קליי מסיים את המשחק ומה שעובר לך בראש זה 'אתם כנראה צוחקים עליי. זה חייב להיפסק. אבל זה מה שקרה, אולי זה קשור לעובדה שהוא שיחק 120 משחקים רצופים בפלייאוף והשחיקה שזה גורם. זה פשוט נורא".


משמעות הפציעה היא קטלנית עבור הווריירס. תומפסון ודוראנט יהפכו לשחקנים חופשיים בקיץ הקרוב, אך גם במקרה שיחדשו את חוזיהם בקבוצה, זו צפויה להיות במאבק קשה אפילו על הכניסה לפלייאוף, שכן הפורוורד צפוי להחמיץ את העונה כולה כפי שהתגלה אתמול (חמישי) וכעת שהגארד סובל מפציעה קשה גם הוא, הדבר צפוי להשבית אותו עד לשלב מתקדם מאוד של עונת 2019/20.




עוד לפני שהתגלתה חומרת הפציעה של תומפסון, מאמן הווריירס אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "קשה לנסח במילים את מה שאני מרגיש לגבי הקבוצה הזו. מדובר בשילוב בלתי ייאמן של כישרון, אופי ומחויבות אחד לשני. חיבור כזה והישגים כמו שעשינו בחמש השנים האחרונות לא קורים הרבה, אני בר מזל לאמן אותם. זה מה שאמרתי להם בחדר ההלבשה". לגבי תומפסון, אמר קר: "אני חושב שהוא הוכיח לכולם הערב שהוא יכול לשחק. זאת הייתה עונה קשה בשבילו, אבל אני חושב שהוא למד ותרם לנון המון ושהשחקנים נהנו ממנו. הוא עזר לנו לנצח הרבה משחקים".


סטף קרי הגיב לאיבוד האליפות: "קשה להפסיד כך. קרדיט לטורונטו על סדרה גדולה, הם היו מדהימים. זו תחושה קשה להיות בצד המפסיד בגמר אבל הוכחנו המון בסדרה הזו, עם איך שנלחמנו למרות כל הקשיים. עם האופי שיש בקבוצה הזו, לא הייתי מהמר נגדינו שלא נחזור לבמה הזו בשנה הבאה. זה לא נגמר".


רצף מהלומות אכזרי ווריורס (Ezra Shaw/Getty Images)
רצף מהלומות אכזרי ווריורס (Ezra Shaw/Getty Images)


גם דריימונד גרין הביע ביטחון ביכולת של הווריירס להמשיך להתחרות על טבעות: "כולם חושבים שזה הסוף שלנו. לא נראה לי שזה חכם, אנחנו לא גמורים. הפסדנו השנה אבל זו רק שנה אחת, זה קורה לפעמים. אנחנו נחזור".


על חברו לקבוצה אמר גרין: "זו לא דעה פופולרית, אבל כאחד שבילה איתו כבר שבע שנים, לקליי יש כנראה את הלב הכי גדול בקבוצה. האגרסיביות שאיתה הוא שיחק, הוא סחב אותנו. כמובן שאיבדנו המון כשהוא נפצע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי