דיווח: לאונרד יוותר על האופציה לעונה נוספת ויהפוך לשחקן חופשי

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Vaughn Ridley/Getty Images

כפי שהיה צפוי, ה-MVP של סדרת הגמר צפוי לוותר על העונה האחרונה בחוזהו, אך בארה"ב רואים בקבוצתו טורונטו ראפטורס כמועמדת המובילה להחתים אותו על חוזה חדש

(גודל טקסט)
קוואי לאונרד יוותר על השנה האחרונה בחוזה שלו, שהייתה מקנה לו 21.3 מיליון דולר ויהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, כך מדווח הבוקר (שני) באתר "יאהו! ספורטס". אלופת ה-NBA וקבוצתו של הפורוורד בעונה החולפת, טורונטו ראפטורס, היא היחידה שיכולה להציע לו חוזה מקסימום של 190 מיליון דולר לחמש שנים.


ישנו סיכוי סביר שההימור של מסאי יוג'ירי, המאמצים של האוהדים הקנדים וכמובן הזכייה באליפות ישתלמו כולם לטורונטו, כיוון שעל פי הדיווח, לאונרד שוקל בכובד ראש לחתום על חוזה חדש בקבוצה. האמון שנבנה בינו לבין המועדון בעונה האחרונה שבה קוואי הוביל אותו לזכייה באליפות ראשונה בתולדותיו, הופך את הקנדים למועמדים המובילים לזכות בשירותיו לשנים הבאות בעיני הנהלות הקבוצות האחרות בליגה.


לאחר פרידה סוערת ומתוקשרת מהקבוצה שבחרה אותו בדראפט, סן אנטוניו ספרס, טורונטו העניקה לשחקן את הליווי הרפואי והיחס הנחוצים לאור הפציעה הכרונית בברכו, זו שסביבה החל המשבר בסן אנטוניו, מה שעזר לקוואי להגיע במיטבו לפלייאוף ולהוביל את הקבוצה לאליפות, כשהוא עצמו זוכה בתואר ה-MVP של סדרת הגמר.




אפשרות נוספת מבחינת קוואי היא בחירה בדרך של לברון ג'יימס וקווין דוראנט ולחתום על חוזה לשנתיים, שיאפשר לו לחשב מסלול מחדש לאחר תקופה קצרה ולקבל חוזה גדול אף יותר מזה שהוא זכאי לו בקיץ הנוכחי. עם זאת, מי שזכה פעמיים בתואר שחקן ההגנה של העונה עשוי להתפתות לעבור לשוק גדול יותר ולחזור לעיר הולדתו לוס אנג'לס, כאשר שוק השחקנים החופשיים ייפתח בעוד שבוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי