דיווח: דאלאס תציע לפורזינגיס 158 מיליון דולר לחמש שנים

קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס | AFP

המאבריקס מקווים להשאיר את הכוכב הלטבי שהגיע אליהם מניו יורק ניקס לפני כחצי שנה וטרם זכה לשחק עקב פציעה בברך, ינסו לפתות אותו בחוזה מקסימום. בוסטון תנסה לשים את ידה על קמבה ווקר

(גודל טקסט)
תקופת השיא של העברות בליגת ה-NBA (שרק הסתיימה בתחילת החודש) הולכת ומתקרבת והדיווחים ברחבי ארצות הברים הולכים וצוברים תאוצה. הערב (שלישי) דווח על כך שלא פחות מחוזה מקסימום צפויה להציע דאלאס מאבריקס למי שעבר אליה בטרייד לפני כחצי שנה, קריסטפס פורזינגיס שטרם זכה לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה.


כידוע, פורזינגיס עבר בטרייד מניו יורק ניקס במהלך העונה כשהוא עדיין פצוע בברכו השמאלית, אבל גם העובדה שלא זכה לשחק עבור המאבריקס לא מרתיעה את ראשי הקבוצה. הלטבי הופך כעת לשחקן חופשי, אלא שבטקסס מקווים להשאירו ולשם כך מוכנים להציע לו 158 מיליון דולר לחמש שנים. הוא צפוי להיפגש עם בכירי הקבוצה בשבוע הבא, כשייפתח השוק החופשי.


אמנם פורזינגיס זכור בשנה האחרונה בעיקר עקב פציעתו הקשה, אבל הוא יחגוג באוגוסט הקרוב את יום הולדתו ה-24 בסך הכל ולזכותו כבר 186 הופעות במדי ניו יורק ניקס – כאמור מ-2015 ועד 2018 בלבד, בעונה האחרונה כלל לא שיחק זכר לפציעתו בפברואר 2018. 


Mavs plan to offer Porzingis a full 5-year, $158M max contract, will meet on June 30th when free agency starts, per @ShamsCharaniapic.twitter.com/mXSOeV7tpn

— Bleacher Report (@BleacherReport) June 25, 2019


דיווח מעניין נוסף פורסם מוקדם יותר היום ולפיו בוסטון סלטיקס מקווה לצרף את קמבה ווקר, כחלק מההיערכות לעזיבת קיירי אירווינג. ווקר הוא כוכב שארלוט הורנטס שבעונה האחרונה העמיד ממוצע של 25.6 נקודות למשחק. ווקר הופך לשחקן חופשי גם כן, אולם יוכל להשתכר בחוזה מקסימום אם יבחר להישאר בשארלו.


Should the Celtics try to sign free agent Kemba Walker? pic.twitter.com/ERtK9CpqrF

— Celtics on NBC Sports Boston (@NBCSCeltics) June 25, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי