בארה"ב טוענים: יוסטון רוקטס תנסה לצרף את ג'ימי באטלר

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | AFP

דיווח ב-ESPN מספר שהקבוצה מטקסס, לה אין מקום תחת תקרת השכר עבור הפורוורד, מתכננת להציע לפילדלפיה "חתימה וטרייד" ולהביא את הכוכב לחמש שנים. מייק דאטוני ייאלץ לשחרר את קאפלה וגורדון תמורתו

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

מסתמן שיוסטון רוקטס הולכת על כל הקופה. על פי דיווח ב-ESPN, כאשר שוק השחקנים החופשיים יחל בתחילת השבוע הקרוב (בלילה בין ראשון לשני), הטקסנים צפויים לנסות ולהנחית אצלם את ג'ימי באטלר. יוסטון מתכוונת ללחוץ על הקלע של פילדלפיה להגיע להסכם "חתימה וטרייד" עם הסיקסרס ולהצטרף לג'יימס הארדן וכריס פול.

לרוקטס אין מקום תחת תקרת השכר על מנת להחתים את באטלר, כך שהם בונים על החשש של פילי לאבד את באטלר ללא תמורה. הקבוצה מהמזרח בעצמה נחושה להחתים את באטלר על חוזה חדש וביכולתם לגבור על מאמציה של יוסטון עם הצעת חוזה לחמש שנים, בו "ג'ימי באקטס" יוכל להשתכר 190 מיליון דולר. גם חוזה לארבע שנים תמורת 146.5 מיליון הוא אפשרות מבחינתם. באטלר יוכל לחתום על חוזה של 140 מיליון לארבע שנים על מנת להצטרף לרוקטס, אך קבוצתו של מייק ד'אנטוני תיאלץ לוותר על קלינט קאפלה ואריק גורדון על מנת שעסקה כזו תצא לפועל.

אתגר קשה עומד בפני פילדלפיה בשוק החופשי: כזכור, גם טוביאס האריס וג'יי ג'יי רדיק הם שחקנים חופשיים. הסיקסרס צפויים להגיש הצעה מכובדת על מנת לשמור על באטלר, שאותו צירפו בטרייד עם מינסוטה בתחילת העונה האחרונה ושחררו תמורתו את דריו שאריץ' ורוברט קובינגטון. במקרה שפילי תאבד את באטלר בקיץ הקרוב – ובמקביל תהיה בעמדה טובה להשאיר את האריס ורדיק – היא עשויה לוותר על האופציה ליצור עמו חוזה חתימה וטרייד ולהסתפק בגמישות הכלכלית שתיווצר לה כתוצאה מכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי