בארה"ב בטוחים: קמבה ווקר מתכוון לחתום בבוסטון סלטיקס

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Gettyimages

אחרי שהירוקים הגיחו לפתע כמועמדים המובילים להחתימו, דיווח ב-ESPN טוען שהרכז מתכוון להגיע מחר לעיר ולחתום על הסכם עם הקבוצה של בראד סטיבנס לארבע שנים תמורת 141 מיליון דולר

(גודל טקסט)
מחר בלילה (בין ראשון לשני) ייפתח חלון ההעברות ב-NBA וכבר אפשר לצפות למהלך הגדול הראשון. כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי דיווח הערב שרכז שארלוט הורנטס בשמונה השנים האחרונות, קמבה ווקר, מתכוון להגיע מחר לבוסטון ולחתום על חוזה של 141 מיליון דולר לחמש שנים בשורות הסלטיקס.


אמש פורסם כי השיחות בין הרכז לקבוצה בבעלות מייקל ג'ורדן הגיעו למבוי סתום, זאת למרות שהשחקן הצהיר בעבר ששארלוט היא הבית שלו והוא נותן לה את העדיפות לקראת פתיחת שוק השחקנים החופשיים. ווקר מגיע לאחר עונת שיא בקריירה, שבה נבחר לחמישיית האול-סטאר בפעם הראשונה ולחמישייה השלישית של העונה והוא ייכנס לנעליו של קיירי אירווינג, שלא הצליח לבסס את מעמדו כמנהיג של הסלטיקס.


במקביל, על פי ה'בוסטון גלוב' הסלטיקס צפויים להשוות כל הצעה עבור טרי רוז'יר, שיהיה שחקן חופשי מוגבל החל ממחר, אך לאחר מכן הם יוכלו לבטל את ההצעה שלהם ולהפוך אותו לבלתי מוגבל, מה שיפנה להם מקום בתקרת השכר לחוזה של ווקר. הרכש המיועד ייכנס לחמישייה מבטיחה הכוללת את ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון וגורדון הייוורד, בעוד לבוסטון עדיין יהיו 4.8 מיליון פנויים שבהם ינסו להחתים סנטר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי