אחרי המעבר של קוואי לקליפרס: דימרקוס קאזינס סיכם בלייקרס

דמרקוס קזאניס
דמרקוס קזאניס | Ezra Shaw/Getty Images

היריבה העירונית הבאה של לאונרד מצאה תשובה: הסנטר של גולדן סטייט שבילה את רוב העונה על הספסל, יצטרף ללברון ולחברו מימי ניו אורלינס אנתוני דייויס. במקביל, רונדו האריך את חוזהו בעוד שנתיים בעיר הכוכבים

(גודל טקסט)
חלון ההעברות ב-NBA נפתח רק לפני שבוע, אבל כבר הספיק לייצר עסקאות, החתמות וטריידים שיכולים לפרנס שנים. אחרי שקוואי לאונרד הכריז על מעבר ללוס אנג'לס קליפרס, השם הגדול הבא שמצא קבוצה הוא דמרקוס קאזינס שבאופן סמלי סיכם הערב (שבת) ביריבה העירונית לוס אנג'לס לייקרס.


קזאניס, שפגש את לאונרד בסדרת הגמר לפני חודש בלבד כששיחק בשורות גולדן סטייט, יגיע ללייקרס לעונה אחת ויצטרף שם, בנוסף כמובן ללברון, לחברו אנתוני דייויס איתו שיתף פעולה בניו אורלינס. על פי דיווחים בארה"ב, לא היה ביקוש גבוה לקאזינס בשוק ודייויס היה זה ש"שידך" בין הצדדים". הסנטר בן ה-28 סיפק העונה ממוצעים של 16.3 נקודות ו-8.2 ריבאונדים למשחק, אם כי את חלקה הגדול של העונה בילה בהתאוששות מפציעה בעקב.


מלבד דייויס, קזאניס ישתף פעולה גם עם ראז'ון רונדו, שגם הוא שיחק עם השניים במדי הפליקנס. רונדו הגיע ללייקרס בקיץ שעבר ובמקביל לסיכום עם קזאניס, האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי