בארקלי: "אמביד צריך להזיז את הישבן שלו ולהיכנס לכושר"

ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד | AFP

שחקן העבר שלח מסר לסנטר, שידוע בשל הרגלי התזונה הבעייתיים שלו, וסיפר על מישהו שעשה את אותו הדבר עבורו: "כשהגעתי לפילי ב-1984, מוזס מלון אמר לי 'אתה שמן ועצלן' וגרם לי לרדת 22 ק"ג. השאר היסטוריה"

(גודל טקסט)

צ'ארלס בארקלי, כוכב העבר שידוע כאחד שלא שומר כלום בבטן, שלח עצה כנה וישירה לכוכב פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד. הסיקסרס יצטרכו את הסנטר בשיאו על מנת להגיע רחוק בעונה הקרובה ו"סר צ'ארלס" בחר להדגיש את המסר עבור השחקן, כשאמר את זה בתכנית "Get Up" של ESPN בדרך האופיינית לו.

"ג'ואל אמביד צריך להזיז את הישבן השמן שלו ולהיכנס לכושר", אמר בארקלי במטרה לדרבן את הסנטר. הפורוורד לשעבר, שכיכב בפילי בתחילת הקריירה שלו בשנות ה-80', סיפר על מקרה שבו מישהו עשה את אותו הדבר עבורו ועל המשמעות הגדולה שהייתה לכך: "כשהגעתי לפילדלפיה ב-1984, האדם הכי חשוב עבורי מבחינת קריירת הכדורסל, מוזס מאלון, אמר לי 'אתה שמן ועצלן'. הוא גרם לי לרדת 22 ק"ג והשאר היסטוריה".

רמת הכושר הגופני של אמביד מוטלת בספק כבר כמה שנים. לא רק בגלל הפציעות הרבות שהיו לו מתחילת הקריירה, אלא גם בגלל הרגלי התזונה המפוקפקים שלו. לפני כל נסיעה למשחק, הוא צורך ארוחת ג'אנק פוד שיכולה לספק ארבעה אנשים. אפשר להבין שלבחור במימדיו (2.13 מ', 113 ק"ג) יהיה תיאבון גדול, אך גם הוא יודע שהוא צריך לשפר את הרגלי התזונה.

בתחילת העונה הקודמת אמביד דיבר על שינויים שעשה בדיאטה: "לא אכלתי ירקות בעבר, עכשיו התחלתי. אני אוכל בצורה קצת יותר מבוקרת, זה עוזר לי להגיע לעונה בריא ובכושר".

לא שומר כלום בבטן. צ'ארלס בארקלי (LISA O'CONNOR/AFP/Getty Images)
לא שומר כלום בבטן. צ'ארלס בארקלי (LISA O'CONNOR/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי