לוקה דונצ'יץ' בטוח: "אנחנו נגיע לפלייאוף בעונה הקרובה"

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | AFP

אחרי עונת רוקי נהדרת ולקראת שיתוף הפעולה עם קריסטפס פורזינגיס, העילוי הסלובני אופטימי לגבי הסיכויים של דאלאס מאבריקס לחזור לשמינייה הראשונה במערב: "זו המטרה שלנו ואני חושב שנשיג אותה"

(גודל טקסט)

העונה האחרונה אולי לא הייתה כזו שתיזכר לדורות מבחינת דאלאס מאבריקס, אבל אין ויכוח לגבי העובדה שכניסתו המפוארת של לוקה דונצ'יץ' לקבוצה ול-NBA הביאה בשורה גדולה לקבוצה מטקסס. העילוי הסלובני נבחר כמעט פה אחד לרוקי העונה וסיפק לא מעט רגעים שנתנו לחובבי הכדורסל להבין שהוא בדרך להפוך לאחד הכוכבים הגדולים בליגה.

לאחר שהמאבס הבטיחו בקיץ הנוכחי את הישארותו של קריסטפס פורזינגיס וצירפו את דלון רייט, סת' קרי ובובאן מריאנוביץ' בין השאר, דונצ'יץ' הביע אופטימיות לגבי סיכויי קבוצתו בעונה הקרובה: "אנחנו נהיה בפלייאוף. חייבים להגיע לשם, זו המטרה שלנו ואני חושב נשיג אותה", אמר הכוכב הצעיר בראיון לתקשורת בקרואטיה, לשם הגיע על מנת לתמוך בטניסאי הסלובני אליאז' בדנה.

הציוות של דונצ'יץ' עם פורזינגיס מבטיח ביותר ואם הוא יצליח, שני האירופאים יחזירו את דאלאס לצמרת הליגה בעשור הקרוב. כמובן שבעונה הקרובה תהיה להם תחרות קשה עם צמדים אחרים במערב, אך יהיה מעניין לעקוב אחרי ההתפתחות שלהם ולראות אם ההבטחה של דונצ'יץ' תתקיים בסופו של דבר.

בטוח בסיכויים של דאלאס. לוקה דונצ'יץ' (AFP)
בטוח בסיכויים של דאלאס. לוקה דונצ'יץ' (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי