בנבחרת נושמים לרווחה: יוגב אוחיון כשיר וייצא לפולין

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | באדיבות איגוד הכדורסל

בהלה נרשמה באימון יממה לפני ההמראה לטורניר ההכנה האחרון, כאשר הרכז נחבל באצבעו. צילום שעבר הבהיר שאין פגיעה. יותם הלפרין: "היתרון שלנו הוא הכדורסל היפה"

(גודל טקסט)

 נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון מסכם לקראת טורניר ההכנה האחרון שלה ליורובאסקט. אדלשטיין ושחקניו ימריאו מחר לפולין ויתמודדו מול המקומיים ביום חמישי. בשישי הנבחרת תשחק מול הונגריה ובשבת תפגוש פעם נוספת את הבריטים, אותם ניצחו כבר בשני המפגשים הקודמים.

במהלך האימון נרשמה בהלה קטנה לאחר שיוגב אוחיון נחבל באצבעו ונטש את האימון, אולם זמן קצר לאחר מכן השחקן עבר צילום ובנבחרת נרגעו כאשר נודע כי אין כל פגיעה והרכז ימריא כרגיל וישתתף בטורניר. 

יותם הלפרין אמר באימון לפני שלושת משחקי ההכנה האחרונים: "אנחנו משחקים כדורסל טוב ומשתפרים עם הזמן. בשישה שבועות אפשר להכניס מעט מאוד דברים כדי שיהוו בסיס, ולאט לאט אנחנו מטמיעים את זה בתוכנו. אני מניח שעל חלוקת העומסים חשבו לפני הרבה זמן ולא תראו אותנו משחקים כל אחד 30 דקות ברצף. יש מי שאחראי לדקות ולכשירות שלנו".


הלפרין. "מעט מאוד נכנס בשישה שבועות" (דני מרון)

רכז הפועל ירושלים גם התייחס להפסד לטורקיה במשחק האחרון: "הדרך חשובה יותר. זה שניצחנו שבעה משחקים ברצף לא משנה את העובדה ששיחקנו כדורסל טוב וחיובי. הדרך והמטרה שלנו היא להגיע למקסימום בשישה שבועות, לשלמות לא נגיע כי זה כמעט בלתי אפשרי, אבל ההפסד לימד אותנו כמה דברים שעלינו לעשות טוב יותר והכל בסדר".


ההתרגשות הניכרת: "הגענו להיכל ויש פרקט חדש, היורובאסקט מגיע פעם ראשונה לישראל וזה מרגש. כולנו נתרגש ככל שהאליפות תגיע. מדובר באירוע יפה וחשוב לכדורסל שלנו. גם שלנו כשחקנים הוא מרגש. היתרון שלנו הוא בכדורסל יפה וחכם".

המאמן ארז אדלשטיין הוסיף על טורניר ההכנה: "אנחנו מתחילים את החלק השלישי והאחרון של ההכנה, שלושה משחקי חוץ בהם נתעסק בעצמנו ולא ביריבות. המטרה לחלק כוחות, לעבוד על דברים ולחזור בריאים ורעננים. כל הנבחרות משחקות ואנחנו נחלק את הכוחות. במשחק האחרון שלנו הייתה נפילה, ננסה לסדר את הבעיות וננסה לחדד דברים ולעבוד על כושר משחק כדי שהשחקנים יהיו חדים".


"בכדורסל מנצחים דרך הדברים הקטנים". אדלשטיין (עדי אבישי)

בחירת הסגל הסופי: "אנחנו כרגע לא מתעסקים בזה. נחזור לארץ, נשקול ונחליט. ביום חמישי הבא יהיו כאן 11-12 אלף אנשים ויש לנו בסיס טוב, עד הישורת האחרונה נעשה את הקפיצה שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי