אוניברסיאדה: 72:89 לישראל על אוסטרליה

תומר גינת
תומר גינת | איגוד הכדורסל

שחקניו של בית הלחמי עלו למאזן 1:2, איגור קולשוב הצטיין עם 24 נקודות. הגרלת משחקי ליגת העל לנשים: האלופה מאשדוד תתארח אצל בנות הרצליה במחזור הפתיחה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל באוניברסיאדה עלתה היום (רביעי) למאזן של 1:2 אחרי שגברה על אוסטרליה 72:89 במסגרת המשחקים שמתקיימים בטייפה שבדרום קוריאה. מחר תפגוש החבורה של אריאל בית הלחמי את נבחרת מוזמביק.

אחרי רבע ראשון צמד, ישראל ברחה, אך האוסטרלים צמצמו עד שש הפרש ברבע האחרון. יחד עם זאת, יפתח זיו (9 נקודות) ונאור שרון (10 נקודות ו-9 אסיסטים).  עצרו את הסחף עם ניהול משחק מרשים. איגור קולשוב הצטיין עם 24 נקודות כשתומר גינת נתן משחק מצוין גם הוא עם 23 נקודות.

בנושא אחר, מנהלת ליגת העל לנשים ערכה היום את הגרלת המשחקים לקראת העונה הבאה. במחזור הפתיחה נקבל את שחזור חצאי גמר הפלייאוף מהעונה שעברה כשבנות הרצליה תארח את האלופה מכבי בנות אשדוד ומכבי רמת חן תארח את אליצור חולון. שאר המשחקים: הפועל פתח תקווה רוני – הפועל ראשון לציון, מכבי רעננה – אליצור נווה דוד רמלה, בני יהודה ציונטרוניקס – א.ס. רמת השרון.

יו"ר המנהלת איריס שטרק אמרה: "בניגוד לשנים האחרונות, יתחילו הקבוצות את פעילותן בידיעה כי תקציב התמיכות המובטח להן ממשרד התרבות והספורט, גדל פי שלושה מן העבר ועומד על כ-450 אלף ש"ח לכל קבוצה, שמשמעותו שילוש תקציב התמיכות, שהושג במסגרת מתווה לחמש השנים הקרובות, ומבטיח יציבות כלכלית שתאפשר להתמקד בעשייה הספורטיבית, בהמשך התמקצעות, ובהגעה להישגים קבוצתיים ואישיים".

איריס שטרק וקפטניות ליגת העל (באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים)
איריס שטרק וקפטניות ליגת העל לנשים. מפגשים מסקרנים בפתיחה (מנהלת ליגת העל לנשים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי