דן שמיר לקראת פולין: יהיה משחק אימון איכותי

שחקני נבחרת ישראל עם ארז אדלשטיין
שחקני נבחרת ישראל עם ארז אדלשטיין | איגוד הכדורסל

עוזר מאמן נבחרת ישראל התייחס למפגש ההכנה ב-19:15 שייערך במסגרת טורניר ההכנה האחרון לפני היורובאסקט: "זו יריבה שניצחה את ליטא, גרמניה ורוסיה בשבועות האחרונים"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל תפתח הערב (19:15) את טורניר ההכנה האחרון שלה לקראת היורובאסקט במשחק מסקרן נגד פולין, שבוע בדיוק לפני משחק הראשון מול איטליה בישראל במסגרת האליפות היבשתית. בצוות המקצועי מתכוונים לשמור על חלוקת עומסים נכונה מאחר שהשחקנים יתמודדו לראשונה בשלושה משחקים יום אחרי יום כשהיריבות הבאות יהיו הונגריה (שישי, 21:30) ובריטניה (שבת, 16:30). עד כה ישראל מחזיקה במאזן של 1-7 במשחקי ההכנה כשההפסד הראשון הגיע במשחק האחרון – 84:83 לטורקיה בהיכל מנורה מבטחים.


בנבחרת נשמו לרווחה ביומיים האחרונים לאחר שהתברר כי המכה שספג יוגב אוחיון באצבעו לא גרמה לפציעה משמעותית. כזכור, הרכז עבר צילום בבית החולים בשלישי בערב ששלל שבר באצבע ומשכך הרכז המריא עם קבוצתו לטורניר. עם זאת, בצוות המקצועי עשויים להעניק לו דקות משחק מעטות כדי לאפשר לו להחלים כראוי ולא לסכנו בהחמרת הפציעה.




אמש ערכה הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק מול, בו התייחס עוזר המאמן, דן שמיר, ליריבה: "המשחק נגד פולין הוא עוד משחק אימון איכותי. זו נבחרת שניצחה בשבועות האחרונים את ליטא, גרמניה ורוסיה. יש להם שחקנים טובים מאוד, שחקנים טובים שמשחקים בקבוצות טובות. מדובר בקבוצת קליעה שמשחקת בקצב גבוה וזה עוד משחק טוב לקראת שבוע הבא". ועם כל ההכנות לטורניר החשוב היה בנבחרת זמן להתפנות לציין את יומהולדתו ה-56 של המאמן ארז אדלשטיין שקיבל עוגה לכבוד המאורע.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי