עקב פציעה בקרסול: זאזה פצ'וליה בספק ליורובאסקט

זאזה פאצ'וליה
זאזה פאצ'וליה | טוויטר

כוכב גולדן סטייט ונבחרת גאורגיה, יריבת ישראל בבית המוקדם, עלול להצטרף לרשימה הגדולה של הכוכבים שיעדרו מהאליפות שתיפתח בתל אביב בשבוע הבא

(גודל טקסט)

 ארז אדלשטיין ונבחרת ישראל עשויים לקבל בקרוב בשורה טובה מבחינתם, אך די רעה מבחינת חובבי הכדורסל שמחכים ליורובאסקט. זאזה פצ'וליה (33, 2.11) כוכב גולדן סטייט וורייורס ונבחרת גאורגיה – יריבת ישראל בבית המוקדם שיפתח בתל אביב ב-31 באוגוסט – עלול להחמיץ את הטורניר עקב פציעה בקרסול. הסנטר אמור לפגוש בטורניר את חברו לקבוצה בעונה הקרובה, קפטן נבחרת ישראל, עומרי כספי.

פצ'וליה השתתף רק בשני משחקי הכנה של נבחרתו והוא אומנם יצא עמה לטורניר ההכנה האחרון שלה ביוון, אך חזה מהצד במשחק הראשון בו ניצחה נבחרתו אמש (רביעי) 71:72 את הנבחרת המקומית. בצוות ינסו לבדוק האם אלוף ה-NBA הטרי יהיה כשיר לשני המשחקים הנוספים מול סרביה הערב ומול איטליה מחר. 

מאמן הנבחרת הגאורגית איליאס זורוס הודה כי הסנטר נמצא בספק וכי בנבחרת מקווים שהוא יהיה כשיר. אם אכן יעדר פצ'וליה הדבר יהווה מכה שיווקית נוספת לטורניר שכן לא מעט כוכבים יחמיצו אותו, ביניהם לא מעט שחקני NBA. יאניס אנטטקומפו יעדר בשל תלונות על כאבי ברכים. מילוש תיאודוסיץ', שחתם בלוס אנג'לס קליפרס, יחמיץ את הטורניר עקב כאבי שרירים. מנבחרת ספרד יעדרו סרחיו יול מריאל מדריד עקב קריעת הרצועה הצולבת, כמו גם סרג' איבקה (טורונטו ראפטורס) וניקולה מירוטיץ' משיקגו בולס.

מי שמחפש צדק פואטי, יחזור למשחק מספר 1 בסדרת גמר המערב בה מהלך בו היה מעורב פצ'וליה גרמה לפציעתו של כוכב סן אנטוניו ספרס קוואי לנארד גם כן בקרסול, כשיש כאלו – ביניהם מאמן הספרס גרג פופוביץ' – שהאשימו את הגאורגי במשחק "מלוכלך". אותה פציעה גרמה ללנארד להיעדר מהמשך הסדרה והקלה על גולדן סטייט 0:4 בדרך לגמר מול קליבלנד קאבלירס ולזכייה בתואר האליפות.

קוואי לנארד (AFPׂ)
קוואי לנארד. הגיאורגי היה מעורב במהלך שגרם לו לפציעה דומה (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי