אלון שטיין: "אי אפשר באמת לעצור את דניס שרודר"

שרודר וגרמניה חוגגים ניצחון
שרודר וגרמניה חוגגים ניצחון | אתר רשמי

הנבחרת ערכה אימון מסכם לקראת המשחק הגורלי מול גרמניה (21:30), ובצוות המקצועי סימנו את עצירתו של רכז אטלנטה כמפתח לניצחון, ומקווים שהאוול לא יסתבך שוב בעבירות: "ההגנה צריכה להיות סופר טובה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה לפני שעה קלה את אימונה המסכם לקראת המשחק מול גרמניה הערב (21:30). בנבחרת מנסים להתאושש עדיין מהפתיחה הרעה של הטורניר ומייחסים למשחק מול הגרמנים חשיבות רבה, בידיעה שהפסד יפחית משמעותית את הסיכויים להעפיל לשלב הבא.

גרמניה מפגינה יכולת טובה עד כה ומובילה את הבית יחד עם איטליה. המנשאפט ניצחו את אוקראינה במחזור הפתיחה, והשלימו אתמול ניצחון נוסף על גיאורגיה הקשוחה, כך שכעת הם נמצאים בפוזיציה מצויינת לקראת המשך הטורניר. חלק גדול מהקרדיט מגיע כמובן לרכז ולמנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה, דניס שרודר, שנחשב לשחקן האיכותי ביותר בבית הישראלי ולוהט עם 27.5 נקודות וארבעה אסיסטים בממוצע. עצירתו של שרודר הוא המפתח לניצחון ובנבחרת מתרגלים פתרונות הגנתיים שונים כדי להצר את צעדיו על המגרש.

"אי אפשר לעצור לגמרי את שרודר כי הוא תלוי בעצמו", טען עוזר המאמן אלון שטיין, "אפשר להאט אותו ולגרום לו איבודי כדור, לשנות סוגי הגנות ולא לתת לו להרגיש בנוח. יהיה קשה לעצור אותו על מעט נקודות וננסה להגביל אותו מלהפעיל את האחרים. נגד אוקראינה הוא קלע הרבה וגם גרם להרבה נקודות של השאר. נצטרך למצוא את האיזון".

על המצב בבית הוסיף שטיין: "ברור שהיינו שמחים להיות עם ניצחון אבל לכולם ברור שהיום נגד גרמניה זה בין חצי לגמר גביע. חייבים ניצחון שידחוף אותנו קדימה. התכוננו אליהם בזמן הקצר שהיה לנו ואני מקווה שנביא את הניצחון".

האוול ואליהו. יתמודדו עם הגבוהים של גרמניה?
האוול ואליהו. יתמודדו עם הגבוהים של גרמניה? (עדי אבישי)

הגבוהים הגרמנים: "למנוע לחלוטין את הקליעה של הגבוהים שלהם מבחוץ זה בלתי אפשרי. צריך לנסות ולגרום להם לשים כדור על הרצפה. יחסית הם לא זורקים בכמויות כמו ביורוליג. ההגנה צריכה להיות סופר טובה כי החדירות של שרודר מרווחות את המגרש".

על האוול: "עם האוול זה סיפור שונה. ולנצ'יונאס זה סנטר שתופס המון מקום בפנים. אצלם רוב הגבוהים יוצאים החוצה, הוא צריך לדעת לשמור על עצמו והשאר יעזרו גם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי