בלאט: "אין ספק שהנבחרת צריכה להיות בין 16 האחרונות"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

מאמן דרושפאקה, בעבר כידוע בנבחרת ישראל ואלוף אירופה עם רוסיה, התראיין ב-103FM וסיפר: "הביתיות גורמת ללחץ ולאי נוחות, ישראל תיראה אחרת כשהמחסום יישבר"

(גודל טקסט)

 דייויד בלאט, מי שבעבר היה עוזר מאמן נבחרת ישראל, מאמן נבחרת רוסיה וכמובן גם אלוף אירופה עם הרוסים, התראיין הערב (שלישי) ב-103FM וסיפר על התרשמותו מנבחרת ישראל במהלך היורובאסקט.

"הרבע האחרון של המשחק השלישי היה מהנה והטוב ביותר מבחינת ישראל. אני חושב שישראל מוכיחה שהיא לא בהכרח נהנית מיתרות הביתיות, לא בגלל שהאוהדים לא נהדרים אלא מפני שזה גורם ללחץ ואי נוחות. ברגע שהם שוברים את המחסום אז יכול מאוד להיות שנראה ישראל אחרת לגמרי, מקווה שכבר היום וגם במשחק האחרון מול אוקראינה".

קצב המשחק של ישראל: "לא ראיתי את מספרי הכדורים החוזרים שלנו, אבל קשה לרוץ בלי חטיפה או כדורים חוזרים. גם האופי של חלק מהשחקנים הוא לא כזה של ריצה. ברור שאנחנו חייבים לקלוע סלים קלים, לי קשה להבין את ה-65-70 נקודות".


בלאט. "ברגע שיישבר המחסום, נראה ישראל אחרת לגמרי" (אודי ציטיאט)

היחסים המתוחים בין פיני גרשון, המנהל המקצועי, למאמן ארז אדלשטיין: "לא ראיתי משהו, אבל אם זה נכון אז זה לא מוסיף כבוד לאף אחד".

המטרה להגיע לטורקיה: "יש לנו בישראל כדורסל ושחקנים עם יכולות. אנחנו צריכים להגיע לשם, אין בכלל ספק. אנחנו נבחרת מספיק טובה כדי לעמוד במטרה הזו. זה נכון שחסרים לנו שחקנים, אבל יש לנו עדיין כדורסל חכם ועם יכולות שמספיקות בשביל להיות ב-16 האחרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי