שמיר על החלפת אדלשטיין: "מה שצריך לקרות יקרה"

דן שמיר
דן שמיר | אודי ציטיאט

בנבחרת מנסים להתאושש לאחר ההדחה הכואבת מהטורניר, וגם מגל הגניבות במלון אמש. עוזר המאמן: "להגיע למשחק לפרוטוקול זו סיטואציה לא נעימה, אי אפשר להגיד עכשיו מהן הסיבות לכישלון"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל מלקקת את הפצעים לאחר ההדחה הכואבת מיורובאסקט 2017. חצי יממה חלפה מאז ההפסד הגורלי לגיאורגיהף, ובנבחרת מתקשים להסתיר את האכזבות שלהם מהכישלון בקמפיין שנערך בארץ, כשהמטרה הראשונית היתה להעפיל לפחות לשלב הבא.

אם היכולת על הפרקט לא הספיקה, לנבחרת חיכתה אמש הפתעה כשחדריהם של חלק מהשחקנים נפרצו ומחלקם נגנבו כספים, כרטיסי אשראי ופרטים יקרי ערך. הנושא הועבר לטיפול של המשטרה שעובדת יחד עם הנהלות המלון כדי לאתר את הגנבים, שפרצו גם לחדרים של נבחרות נוספות ואלו הביעו את מורת רוחם בנושא.

הערב (21:30) תקיים הנבחרת את משחק הפרידה שלה מהאליפות כשההתמודדות היא לפרוטוקול בלבד, לאור העובדה שהיא כבר הודחה מהתחרות. עם זאת בנבחרת מתכוונים לשחק במלוא הרצינות כדי לא להעצים את המבוכה במקרה של הפסד נוסף, ומתוך כבוד לאוהדים ולערך הספורטיביות.

דן שמיר וארז אדלשטיין
דן שמיר וארז אדלשטיין. מכבדים את הקהל (עדי אבישי)

"להגיע למשחק הערב שהוא רק לפרוטוקול עם סגל חסר זו סיטואציה לא נעימה", אמר דן שמיר, "חשוב מצד אחד להתחשב בכמה שחקנים שעשו הרבה מבחינה גופנית והם במצב לא קל, ומצד שני לבוא ולתת משחק טוב. אני לא מנסה להתחמק מלענות על הסיבה לכישלון בקמפיין הזה, זה לא משהו שאני יכול לענות עליו עכשיו. מן הסתם מדובר בהרבה דברים שקיימים. המשחק אתמול היה כחוט השערה, היה קרוב להסתיים בניצחון שלנו ודברים היו יכולים להתפתח אחרת. עדיין לסיבות לכישלון יש מקום והם עדיין קיימות. מה שחשוב הוא שנלמד מה צריך לעשות יותר טוב. אסור לשכוח גם הרבה דברים כמו הכדורסל הטוב שהיה פה והדברים המנטליים שהיו פה גם בקמפיין הזה וגם בקמפיין שלפניו".

עוזר המאמן התייחס גם לאפשרות שיקודם לעמדת המאמן במקום אדלשטיין: "זה לא במקום ואין לי איך להגיב לזה. אני לא מוכן להיכנס לזה ולחשוב על זה. הייתי מעדיף שהתקשורת לא תיכנס לספקולציות האלה. שהדברים יקרו כשהם צריכים לקרות ובזמן שהם צריכים לקרות".

הפנים אומרות הכל
הפנים אומרות הכל (עדי אבישי)

שמיר התייחס גם למכת הגניבות שפקדה את חדרי השחקנים אמש: "אין לי הרבה איפה לתרום לעניין הזה, אני באופן אישי לא נפלתי קורבן למתקפה הזו. היה אירוע לא נעים שייבדק, אלה דברים שיכולים לקרות והחיים המשיכו האלה. בתור אחד שפרצו לו לאוטו זה לא נעים, בטח כשפורצים לחדרים אנחנו כל החיים. בחדרים במלונות ואין יותר מדי מה לנתח עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי