חשוד בגניבת כספי שחקני הנבחרת נעצר בניסיון בריחה בנתב"ג

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: אלוני מור

לאחר מעצר עובדת של מלון "הילטון", נתפס חשוד נוסף בעת שניסה לברוח מהארץ עם סכום כסף גדול. "הרכוש שנגנב מאורחי המלון כלל כסף מזומן, כרטיסים למשחקי כדורסל בהיכל". וגם: הקב"טית שפיצחה את התעלומה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הודחה אתמול (שלישי) מאליפות אירופה, ולצד הכותרות המקצועיות, הבוקר (רביעי) הגיעו חוקרי משטרת מחוז תל אביב למלון "הילטון" וגבו עדויות מאנשי הנבחרת בעקבות הפריצה לחדרי השחקנים במהלך המשחק מול גיאורגיה. המשטרה שהגיע לבית המלון עצרה את אחת העובדות שאינה ישראל והיא נלקחה לחקירה. הרבה קרדיט מגיע לקב"טית של המלון, רחל גמרסני, שעשתה עבור המשטרה את כל העבודה אחרי שניהלה חקירה פנימית במלון.

במהלך חקירתה התברר כי חשוד נוסף במעשי הגניבה מעורב אף הוא ולאחר גילוי זהותו הוא נעצר בחשד לניסיון בריחה מהארץ עם כמות כסף גדולה שחשודה כזו שנגנבה משחקני הנבחרת. "בפעילות מהירה של המשטרה סוכל ניסיון בריחה מהארץ של חשוד, לאחר שביצע לכאורה מספר גניבות באחד מבתי המלון בתל אביב. החשוד נעצר והובא לחקירה. ביטחון האזרחים ושמירה על פרטיותם ורכושם הינם בעלי חשיבות והמשטרה מפעילה את מירב המאמצים כדי לשמר אותם.

הודיעה המשטרה על מעצר חשודה, אחת מעובדות בית מלון בתל אביב, בחשד כי גנבה לכאורה, במהלך עבודתה במלון, רכוש השייך לאורחי המלון. החשודה נעצרה כאמור והובאה לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך החקירה התברר לחוקרי המשטרה כי ישנו חשוד נוסף, החשוד אף הוא לכאורה בגניבת רכוש האורחים. עם גילוי זהותו, המשטרה ביצעה מס' פעולות חקירתיות מהירות לאיתורו המיידי של החשוד.

בחלוף שעות ספורות, אותר החשוד ע"י השוטרים בביקורת דרכונים בנתב"ג, כשרק תיק צד קטן לגופו ודקות לפני שהצליח להימלט מהארץ. ברשותו אף נמצא סכום כסף גדול במזומן. הרכוש שנגנב מאורחי המלון כלל כסף מזומן, כרטיסים למשחקי כדורסל בהיכל נוקיה וככל הנראה גם תכשיטים", נמסר בהודעת המשטרה בנושא.


הכסף שנתפס בנתב"ג (משטרת ישראל)

איגוד הכדורסל אמנם לא הגיש תלונה, אך השחקנים פעלו באופן עצמאי והגישו תלונה  עוד קודם לכן, המשטרה הגיעה למלון מבלי שהוגשה תלונה כשמהחשד הראשוני עולה שנגנבו כרטיסים למשחקי היורובאסקט שנותרו, ממילא מדובר בהזמנות שהיו מחלקים, וכמובן כספים בסכומים יחסים קטנים משחקני הנבחרת.

אחת מעובדות המלון נעצרה כשידוע שלא מדובר בישראלית. החוקרים שהגיעו למלון מקבלים את סרטוני האבטחה ובנוסף מתשאלים מספר מעובדי המלון על האירועים אמש.

רחל גמרסני (פייסבוק)
רחל גמרסני. ניהלה את החקירה הפנימית במלון (פייסבוק)

בנוסף למספר שחקני נבחרת ישראל, גם חדרו של דונטאס מוטיונאס הליטאי – שהיה מועמד בקיץ למכבי תל אביב וחשש להגיע בשל חילופי המאמנים הרבים – נפרץ ונגנבו 6,000 יורו ובנבחרתו מספרים על תסכול מצדו ובעיקר חוסר הבנה כיצד כבר כזה התרחש.


ההדחה מהיורובאסקט היא לא הבעיה היחידה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי