עמירם הלוי: שחקן שייעדר מהנבחרת עלול לספוג השעייה מהליגה

הלוי. ניגודי אינטרסים
הלוי. ניגודי אינטרסים | צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

יו"ר איגוד הכדורסל העביר מכתב רשמי לפיב"א בו הביע תמיכה בפורמט הנוכחי של קמפיין מוקדמות אליפות העולם, והדגיש את נושא השחקנים שעשויים להיעדר בשל התנגשות בין מועדי משחקים. איך תגיב מכבי תל אביב?

(גודל טקסט)

אחד החידושים העונה בעולם הכדורסל יהיה קמפיין מוקדמות לאליפות העולם בו ישתתפו הנבחרות במהלך העונה עצמה, בשונה מהשיטה שהייתה נהוגה עד עכשיו.

הבעייה המרכזית תהיה התנגשות בין קמפיין המוקדמות לבין המשחקים הבינלאומיים של המסגרות האירופיות שצפויים להיערך כרגיל. היום (ראשון) העביר יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי מכתב בו הביע תמיכה בשיטה החדשה.

"השיטה החדשה תגדיל את החשיפה של הנבחרת הלאומית, תאפשר לשחקנים רבים יותר ללבוש את המדים הלאומיים, תאפשר לקהל אוהדי הכדורסל לראות את הנבחרת יותר פעמים במשחקי הבית ונוחה יותר לשחקנים", טען הלוי במכתבו.

ספאחיה. עלול להיקלע לבעיות
ספאחיה. עלול להיקלע לבעיות (עדי אבישי)

הלוי הוסיף שבישראל כל שחקן שהמאמן הלאומי יראה לנכון, יוזמן לנבחרת הלאומית ושחקן שלא יגיע לאימונים ואו למשחקים, יעמוד בפני עונש השעיה מהליגה בארץ. נקודה זו עלולה להיות בעייתית עבור מכבי תל אביב, שכבר ידוע על התנגשות בין שניים ממשחקי היורוליג שלה למשחקים של הנבחרת.

היורוליג הודיעה כי תאפשר לשחקנים שיזומנו לנבחרת להשתתף בה, אולם מהלך כזה יפגע בקבוצות היורוליג שימשיכו להתמודד כרגיל במסגרת האירופית ללא שחקנים חשובים וטרם ידוע איזה קבוצות יאפשרו את המעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי