קטש על סף סיכום כמאמן הנבחרת, שמיר עשוי לעזוב

עודד קטש
עודד קטש | צילום: FIBA

מאמן העתודה זוכה להערכה רבה מראשי איגוד הכדורסל, שמקווים שיעזור בהצערת סגל הנבחרת. רחימי עשוי להתמנות בתור עוזר מאמן. הוועדה המקצועית התכנסה כדי לסכם את הקמפיינים של הנבחרות השונות

(גודל טקסט)
יותר משבועיים חלפו מאז שארז אדלשטיין התבשר כי לא ימשיך בנבחרת ויעזוב את תפקידו, ומי שצפוי להחליפו הוא עודד קטש, שנמצא על סף סיכום כמאמן החדש לאחר שמעמדו התחזק לאחרונה בקרב מקבלי ההחלטות. 


קטש זוכה להערכה רבה בזכות ההצלחה שרשם עם נבחרת העתודה בקיץ האחרון כשהעפיל איתה באופן מרשים ומפתיע לגמר אליפות אירופה עד גיל 20. בימים האחרונים גוברים הקולות למנותו למאמנה החדש של הנבחרת הבוגרת, כשחלק מהגורמים מקווים כי הוא יקדם את הצעירים שפרצו תחתיו בעתודה ויעזור בהצערת הסגל שנכשל בקמפיין האחרון. גם העובדה שקטש ללא קבוצה כרגע מקדמת אותו לתפקיד משום שקמפיין מוקמות אליפות העולם יתקיים במהלך העונה, וראשי האיגוד מעדיפים מאמן שיוכל להתרכז בקמפיין לא הפרעות והתחייבויות נוספות.




מי שעשוי לשלם את המחיר במצב כזה הוא דן שמיר, שככל הנראה לא יישאר בתפקידו. עוזר המאמן נחשב לדמות מוערכת באיגוד, בעיקר על ידי המנהל המקצועי פיני גרשון שעבד עמו בעבר, אולם באיגוד לא פוטרים את שמיר מהכישלון בקיץ האחרון. מאמן הפועל חולון עשוי לעזוב גם על דעת עצמו ואם כך יקרה עופר רחימי מועמד להחליפו. מאמן מכבי חיפה זוכה להערכה רבה על תרומתו כעוזר מאמן הנבחרת האולימפית ועל עבודתו המוצלחת עם הקבוצה מהכרמל בעונה שעברה.


היום אף התכנסה הועדה המקצועית והיו"ר עמוס פרישמן דיון בנושא פעילות הנבחרות הקיץ. הופיעו בפני הוועדה עודד קטש מאמן נבחרת העתודה והצוות שלו, שרון אברהמי נבחרת הנוער והצוות שלו, אורן אהרוני נבחרת הקדטים ועוזריו, קדטים, נדב זילברשטיין מאמן הנבחרת עד גיל 14 שזכתה במקום הראשון בטורניר גדול בסלובניה וארז אדלשטיין והצוות שלו דן שמיר, אבי קובלסקי ומוטי דניאל מהנבחרת הבוגרת. 



בנוסף, יו"ר הועדה עמוס פרישמן, המליץ על שתי עולות ושתי יורדות מהליגה הלאומית לליגת העל והעביר את המשך הטיפול ליו"ר איגוד הכדורסל ולהנהלת האיגוד.


אדלשטיין ושמיר. אחד עזב, גם השני לא ימשיך (עדי אבישי)
אדלשטיין ושמיר. אחד עזב, גם השני לא ימשיך (עדי אבישי) 


הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי