קטש יוצג מחר רשמית כמאמן הנבחרת, שמיר עלול לעזוב

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

לאחר שחוזהו של ארז אדלשטיין לא הוארך, המליצה הוועדה המקצועית של האיגוד למנות את מאמן העתודה. מאמן חולון צפוי לפרוש מתפקיד העוזר

(גודל טקסט)
איגוד הכדורסל יציג מחר (שלישי) באופן רשמי את עודד קטש כמאמן הנבחרת במסיבת עיתונאים שתערך אחר הצהריים.


קטש, שסיכם את תנאיו לאחר המלצותיה של הוועדה המקצועית של האיגוד, ישמש במקביל גם כמאמן הנבחרת האולימפית שתשמש נבחרת מילואים עבור הנבחרת הבוגרת. הוא יכנס לתפקיד לאחר שבאיגוד החליטו שלא להמשיך את ההתקשרות עם ארז אדלשטיין לאור הכישלון בקמפיין האחרון שנערך בארץ.




מנייתו של קטש עלתה בקיץ האחרון בזכות ההצלחה שרשם עם נבחרת העתודה כשהעפיל איתה באופן מרשים ומפתיע לגמר אליפות אירופה עד גיל 20. באיגוד אף מקווים כי הוא יקדם את הצעירים שפרצו תחתיו בעתודה ויעזור בהצערת הסגל שנכשל בקמפיין האחרון.



קטש. מניה בעליה בזכות הקיץ האחרון עם העתודה (דני מרון)


גם העובדה שקטש נותר ללא קבוצה הוסיפה לו נקודות זכות משום שקמפיין מוקדמות אליפות העולם יתקיים במהלך העונה, וראשי האיגוד העדיפו שהמאמן יוכל להתרכז בקמפיין ללא הפרעות והתחייבויות נוספות.


מי שעשוי לשלם את המחיר בסיטואציה הנוכחית הוא דן שמיר שעשוי לעזוב את תפקידו. עוזר המאמן נחשב לדמות מוערכת באיגוד, בעיקר על ידי המנהל המקצועי פיני גרשון שעבד עמו בעבר, אולם באיגוד לא פוטרים את שמיר מהכישלון בקיץ האחרון. מאמן הפועל חולון עשוי לעזוב גם על דעת עצמו ואם כך יקרה, עופר רחימי מועמד להחליפו. מאמן מכבי חיפה זוכה להערכה רבה על תרומתו כעוזר מאמן הנבחרת האולימפית ועל עבודתו המוצלחת עם הקבוצה מהכרמל בעונה שעברה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי