אלכסנדר שוחרר, בן שימול ומעיין זומנו לסגל הנבחרת

בן שימול והאלופה שבים הביתה
בן שימול והאלופה שבים הביתה | צילום: ערן לוף

שינויים בסגל של קטש לקראת הבכורה במוקדמות גביע העולם מול אסטוניה. פורוורד חולון פצוע והבטיח את מקומו של האוול בסגל, בלאט יעבור בדיקת MRI שתכריע לגבי הכללתו בסגל

(גודל טקסט)

שינויים בסגל נבחרת ישראל: הגארדים אבי בן שימול ותום מעיין זומנו היום (ראשון) למחנה האימון של הנבחרת ישראל, בעוד ג'ו אלכסנדר שוחרר. הפורוורד המתאזרח נקע את קרסולו בניצחון קבוצתו אמש על מכבי אשדוד והיום התברר כי הוא לא יהיה כשיר ולא יוכל להשתתף בקמפיין הקרוב. מי שיתפוס כעת את משבצת המתאזרח באופן וודאי הוא ריצ'ארד האוול, שהיה אמור להיאבק על מקומו מול אלכסנדר.


זימונם של בן שימול ומעיין הגיע לאור היכולת החלשה של שחקני הקו האחורי, שזומנו לסגל הסופי ולאור פציעתו של תמיר בלאט כשבנבחרת מחכים לאבחנה הרפואית לגביו. הרכז נפצע ברגלו במהלך ההארכה במשחק אתמול עם הפועל חולון, עבר הלילה צילום
MRI ורק בשעות אחר הצהריים יתבצע אבחון סופי של הפציעה. ההערכה הראשונית היא כי מדובר בפציעה חמורה שתשבית אותו לתקופה ארוכה ותמנע ממנו להשתתף בחלון הקרוב. 



הנבחרת תחל מחר את הכנותיה לקראת צמד המשחקים הראשון של מוקדמות גביע העולם, ביום שישי בהיכל קבוצת שלמה נגד אסטוניה וביום שני הבא נגד יוון בכרתים. על פי תקנון מוקדמות גביע העולם, ניתן להחליף שחקנים מדי משחק ולפני כל חלון משחקים יש לרשום 24 שחקנים לסגל המורחב. אחרי החלון הנוכחי, הנבחרת תשחק שוב בפברואר, אז נגד בריטניה בארץ ואסטוניה בחוץ ותסיים את הבית הזה בסוף יוני נגד יוון בבית ובריטניה בחוץ. 3 הראשונות בבית הזה יעלו לבית נוסף בן שש נבחרות, שם יפגשו רק את שלוש העולות מהבית המקביל ושלוש הראשונות מהבית החדש יעלו לגביע העולם ובסך הכול 12 נבחרות מאירופה מתוך 32 בטורניר כולו. 


הסגל העדכני: גל מקל, בר טימור, עוז בלייזר, עידן זלמנסון, ריצ'ארד הוואל, שון דוסון, חואקין שוכמן, בן אלטיט, תמיר בלאט (בספק), תומר גינת, רפי מנקו, יפתח זיו, ג'ייק כהן, אבי בן שימול ותום מעיין.


נעדר בשל פציעה. אלכסנדר (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי