בלאט בסגל הסופי לקראת המפגש אסטוניה, בלייזר וזיו נופו

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

קטש פרסם את הסגל של נבחרת ישראל לקראת המפגש הבכורה על הקווים, במסגרת מוקדמות אליפות העולם (שישי, 14:00). רכז חולון החלים וצפוי לערוך בכורה, גם מנקו ואלטיט בסגל. ג'ייק כהן: "נרגש לייצג את ישראל"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפתח מחר (שישי, 14:00) עידן חדש תחת עודד קטש. אחרי שהמאמן תפס את מקומו של ארז אדלשטיין, הוא יערוך בכורה על הקווים של הנבחרת מול אסטוניה במוקדמות אליפות העולם. תמיר בלאט, שהיה בספק בעקבות הפציעה במשחקה האחרון של הפועל חולון, החלים והוא יעמוד לרשותו של קטש לקראת אפשרות לערוך בכורה בנבחרת הבוגרת אחרי קמפיין מרשים בקיץ האחרון עם נבחרת העתודה.

גם אבי בן שימול, חואקין שוכמן ובן אלטיט נכללו בסגל יחד עם תומר גינת. עוז בלייזר, תום מעיין ויפתח זיו נותרו מחוץ לסגל בעקבות החלטה מקצועית של הצוות המקצועי. כזכור, הסגל של נבחרת ישראל עבר מהפכה גדולה בעקבות הכישלון באליפות אירופה, אז הנבחרת הודחה כבר בשלב הבתים בפעם הראשונה שאירחה את הטורניר בביתה. מי שנותרו שאפילו לא זומנו לסגל של קטש הם ליאור אליהו, שהעדיף להתרכז במשימות של הפועל ירושלים, כמו גם יותם הלפרין, יוגב אוחיון וגיא פניני. 

נשאר בחוץ. בלייזר (ערן לוף) 

ג'ייק כהן אמר לקראת המפגש מול אסטוניה: "אני גאה לייצג את נבחרת ישראל. אני נרגש לקראת המפגש מחר, במיוחד כשהוא יהיה בתל אביב. יש הרבה דברים שקורים בשבועות האחרונים, אבל אין שליטה לגבי זה. אני כאן כדי לעזור לנבחרת, אני בטוח שהחברים שלי במכבי תל אביב יעשו את העבודה מול ברצלונה. אני שמח לשתף פעולה עם ריצ'ארד האוול, אני בדרך כלל רגיל לפגוש אותו כיריב. משמח שהוא בצד שלי הפעם. היו לנו רק כמה ימים של אימונים, נראה איך הדברים יסתדרו במשחק מחר. האווירה הייתה טובה, יש כאן הרבה חברים שרוצים להצליח יחד עם הנבחרת. למזלי אני רגיל לשני משחקים צפופים ממכבי תל אביב, אני בטוח שהצוות המקצועי יכין אותנו בצורה טובה לשני המשחקים. יוון תשחק מחר בדיוק כמוני, אז הכול בסדר. אין שום סיבה לעסוק במה שקרה בעבר, כל מי שנמצא כאן בנבחרת נהדרים אליי. אני נרגש לייצג את ישראל". 

קטש סיפר: "עשינו את מה שאפשר כדי להיות מוכנים. השחקנים שנמצאים כאן הם בעלי אופי מצוין, יש להם רעב להצליח. יש לנו סגל חכם ואני סומך עליהם. אסטוניה שונה ממה שאנחנו רגילים אליו. היינו צריכים לדבר על הסגנון של האסטונים, ניסינו ליצור תבנית משחק פשוטה כמה שאפשר כדי לעזור לנו לנצח. היתרון שלהם הוא העבודה שהם נבחרת שמשחקת לאורך שנים עם אותו מאמן ואותו סגל. יש להם יתרון עלינו, אבל בבית נגיע עם האנרגיות הנכונות כדי לנצח. אני מתרגש מאוד, כל דבר שקשור לנבחרת ישראל הוא מרגש. היה לי קיץ מרגש עם העתודה, הייתי בעבר עוזר מאמן בנבחרת וגם כשחקן. החוויות שהיו לי כשחקן הן בלתי נשכחות. כולם מבינים את החשיבות של המשחק, יש לשחקנים רצון להצליח. כל משחק הוא חשוב". 

הסגל המלא: גל מקל, בר טימור, תמיר בלאט, חואקין שוכמן, רפי מנקו, שון דוסון, בן אלטיט, ג'ייק כהן, ריצ'ארד האוול, אבי בן שימול, תומר גינת, עידן זלמנסון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי