נבחרת העתודה תפגוש את יוון, גרמניה ורומניה באליפות אירופה

הגרלת הנבחרות עד גיל 20
הגרלת הנבחרות עד גיל 20 | איגוד הכדורסל

נקבעו היריבות של הנבחרות הצעירות באליפויות אירופה. זוסמן ימשיך בסגל של בית הלחמי, יחד עם רוינה ובריסקר. נבחרת הנוער תנסה לעלות לדרג א'. בנות העתודה הוגרלו מול יוון, ליטא, בריטניה, אוקראינה ורומניה

(גודל טקסט)

היריבות של נבחרות ישראל הצעירות באליפויות אירופה השונות נקבעו היום (שלישי) בהגרלה שהתקיימה במינכן.

נבחרת העתודה שסיימה את הקיץ שעבר במקום השני באירופה, תשחק בקמניץ שבגרמניה בבית אחד עם יוון שניצחה אותה בגמר של השנה שעברה, גרמניה ורומניה. את הנבחרת יאמן אריאל בית הלחמי, כשיובל זוסמן שהיה מהבולטים בשנה שעברה ימשיך בנבחרת הזו גם השנה יחד עם שחקנים נוספים שזכו במדליית הכסף מירון רוינה, יונתן רבינוביץ', תום ספיר ומיכאל מושקוביץ'. השנה צפוי לשחק בנבחרת מייקל בריסקר שנותן עונה נהדרת במכבי רעננה וגם עידו פליישר.

נבחרת הנוער של נתי כהן תנסה לעלות לדרג א' מבית שכולל את: צ'כיה, מקדוניה, הולנד, איסלנד ולוכסמבורג. המשחקים יתקיימו בסקופיה מקדוניה והנבחרת הזו כוללת כמה שחקנים מאוד מוכשרים בהם יותם חנוכי, דני אבדיה, עידן אלבר, תומר לוינסון ורזיאל חיון. נבחרת הקדטים של נדב זילברשטיין תשחק בדרג א' בנובי סאד סרביה בבית עם: ליטא, מונטנגרו סגנית אלופת אירופה וסלובניה.


הגרלת הנבחרות עד גיל 18 (איגוד הכדורסל)

נבחרת העתודה בנות של שירה העליון תשחק ברומניה בבית עם: יוון, ליטא, בריטניה, אוקראינה ורומניה. בנבחרת ימשכו 3 שחקניות שכבר הגיעו לסגל נבחרת ישראל הבוגר עדן רוטברג, נגה פלג פלץ ויערה יצחקי. נבחרת הנערות של רועי לזר תשחק באוסטריה בבית לא קל עם ליטא, יוון, בולגריה, אלבניה ושווייץ. נבחרת הקדטיות של נטע קרומר והעוזרת לירון כהן תשחק בפודגוריצה בבית עם רומניה, אירלנד, לוכסמבורג, אירלנד ושווייץ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי