רק רשת: גנבים פרצו לביתו של פיליפה קוטיניו בברצלונה

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הקשר חזר מארוחה משפחתית וגילה את המחזה הלא נעים בביתו. וגם: צפו באוהדי פרנקפורט משליכים אלפי כדורי טניס למגרש, בסדנת הכדרור של פייר ג'קסון ובהצצה לאימון ריאל מדריד

(גודל טקסט)

17:40: הצצה לאימוני ריאל מדריד
ריאל מדריד פרסמה סרטון הצצה לאימון הקבוצה יממה לפני המשחק מול לגאנס בליגה.




⚽ ¡Gran día de trabajo en #RMCity! ¡Estamos listos para mañana! pic.twitter.com/I7dEHwfR3y

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) February 20, 2018

15:40: צפו בסדנת הכדרור של פייר ג'קסון
צוות צילום של היורוליג הגיע לארץ בתקופה האחרונה וצילם את שחקן מכבי ת"א פייר ג'קסון מעביר סדנת כדרור. יובל זוסמן דיגמן את שחקן ההגנה. "לא בהכרח למדתי ממישהו, ראיתי הרבה כדורסל כשגדלתי", אמר הגארד התזזיתי בין השאר. "הייתי מכדרר המון ברחוב בחזרה מהאולם וסביב הבית, סבתא שלי שנאה את זה בזמנו, אבל זה השתלם. "אני קטן יותר, ככה שאני חייב להיות נייד. יש לי כדרור היסוס. ככה אם הגארד רחוק או שומר עליי קרוב מדי, אני 'מהסס' ואז חולף על פניו".


ג'קסון גם סיפר איך הוא מערים על שומריו: "אם השחקן שמולי עושה הגנה טובה ולא חושב שאני הולך לזרוק, אני עושה כאילו אני הולך לעבור אותו ואז עושה קרוס מהיר לאחור והתנופה שלו לוקחת אותו לכיוון הסל כאילו אני בא לזרוק. כשאתה קטן עליך לשלוט טוב בכדור וליצור מרווחים. זה אחד המאפיינים המרכזיים שלי כי ברור שיש שחקנים גבוהים מולי. יש קבוצות שמציבות עליי שחקנים בגובה שני מטרים, לדעתי זו מחמאה ליכולות הכדורסל שלי בניסיון להאט אותי. ההגנה בעיקר סובלת כשאני רץ במעלה המגרש ולא ממש יודעים מה אני הולך לעשות".




14:45: הבית של קוטיניו בברצלונה נפרץ

ימים לא פשוטים עוברים על פיליפה קוטיניו. לפי "ספורט" הקטלאני, הקשר הברזילאי שלא יכול לשחק עם ברצלונה בליגת האלופות, נשאר בקטאלוניה כדי לבלות עם משפחתו. לאחר שחזר מארוחה עם משפחה וחברים, גילה קוטיניו שפורצים חדרו לביתו וגנבו ממנו רכוש. לאחר שהתאושש מהמחזה הלא נעים התקשר הרכש מליברפול למשטרה שחקרה את האירוע וגילתה שהגנבים נכנסו לבית דרך עבודות שנעשו בסמוך לבניין. מי שעוזרות לאישתו של הקשר, אלנה קוטיניו להתגבר על ההלם הן סופיה באלבי ואנטונלה רוקוסו, חברותיה הטובות ונשותיהן של לואיס סוארס וליאו מסי.



ואם זה לא מספיק, מוקדם יותר באותו ערב קוטיניו איבד גם את הרכב שלו. הקשר הברזילאי השאיר את האאודי Q7 שלו במקום אסור ב"סגרדה פמיליה", ובתגובה המכונית שלו נגררה.


 


#ExclusivaSPORT | ¡Roban en la casa de Coutinho! https://t.co/2XKL2OtibZpic.twitter.com/bFSWJYEouB

— Diario SPORT (@sport) February 20, 2018

13:30: מאמן חדש לוולפסבורג

אחרי שנפרדה אתמול ממרטין שמידט, וולפסבורג הודיעה היום שהחתימה לעונה וחצי את ברונו לבאדיה שישמש כמאמן הקבוצה עד קיץ 2019. הגרמני בן ה-52, שקבוצתו האחרונה הייתה שאלקה ממנה פוטר בספטמבר 2016, ינסה לעזור לזאבים שממוקמים במקום ה-14 בבונדסליגה ורוצים להימנע ממאבקי תחתית.


 

Bruno Labbadia ist neuer Cheftrainer der Wölfe. Der 52-Jährige unterschrieb einen Vertrag bis Sommer 2019 und leitet seine erste Trainingeinheit um 16 Uhr. #VfLWolfsburgpic.twitter.com/wuGWjZSbQT

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) February 20, 2018
12:15: אלפי אוהדים השליכו כדורי טניס למגרש בגרמניה
איינטרכט פרנקפורט אמנם גברה 1:2 אמש על ר.ב. לייפציג ועלתה למקום השלישי, אך מי שגנבו את ההצגה היו האוהדים שהתרעמו על כך שהקבוצות משחקות ביום שני שלא נוח עבורם. שתי המחציות נפתחו באיחרו כשהראשונה בעקבות פריצה של הקהל לכר הדשא, והשנייה בעקבות השלכת אלפי כדורי טניס למגרש. צפו באירוע.



שחקני לייפציג בין כדורי הטניס (Gettyimages)


11:30: אלונה ברקת במכון וייצמן
נשיאת הפועל באר שבע, אלונה ברקת, התארחה היום במכון ויצמן כאורחת הנהלת המכון בראשות פרופסור דניאל זייפמן. אלונה ערכה סיור במכון, שוחחה עם הנהלת, עובדי ומדעני המכון, ונפגשה עם סטודנטיות ללימודי דוקטורט.


ברקת במכון וייצמן (דוברות הפועל ב"ש)


10:50: נאתכו השתתף בקמפיין פרסומי
בצל הדיווחים על רצון של צסק"א מוסקבה להאריך את חוזהו וההתעניינות מרובין קאזאן, ביבראס נאתכו מצא זמן להשתתף בקמפיין פרסומי.


Константин Кучаев, Понтус Вернблум, Бибрас Натхо , Тимур Жамалетдинов и Сергей Игнашевич на фотосессии для adidas. Серьезные парни pic.twitter.com/8t9VfYBbsh

— «Prof-Sport Company» (@ProfSportCompan) February 19, 2018

10:15: נמצא הפתרון להגעת האוהדים למשחק הנבחרת
איגוד הכדורסל הודיע שהתקיימה אתמול (שני) ישיבה בנושא הגעת קהל ובעלי תפקידים למשחק נבחרת ישראל נגד בריטניה ב"דרייב אין" ביום שישי הקרוב, לאור העובדה שבתל אביב יתקיים באותו היום מרתון וכבישים רבים יהיו חסומים. בישיבה השתתף אבנר יום טוב ממשטרת התנועה במרחב יפתח, שאחראי על כל מערך התנועה בזמן המרתון, שמסר שלא תהיה שום בעיה לאף אחד להגיע למשחק ובזמן. לאורך כל היום נתיבי איילון יהיו פתוחים, כך שכביש הגישה לאולם (רחוב אייזיק רמבה) יהיה פתוח כל היום. ההגעה עד שעות הצהריים תהיה אך ורק מאיילון צפון (מדום לצפון) ומשם בירידה למרכז הירידים עד האולם. מי שיגיע מצפון יצטרך לעלות במחלף ההלכה ולחזור צפונה עד המחלף הבא וכך גם מי שמגיע ממזרח. לקראת השעה 13:00 כל דרכי הגישה כבר אמורים להיות פתוחים ובכל מקרה נציג אפליקציית הניווט WAZE יישב בחפ"ק המבצעים של המרתון ויהיה מעודכן על כל כביש שייפתח במועד ולכן מי שיכתוב ב-WAZE היכל קבוצת שלמה, יקבל את המסלול הנכון לשעת ההגעה שלו. איגוד הכדורסל ציין שהוא נמצא בקשר רצוף עם גורמי המשטרה והעירייה, שידאגו לכך שכולם יגיעו למשחק בזמן.



נבחרת ישראל. לאוהדים לא תהיה בעיה להגיע לצפות בהם (דני מרון)


9:30: קוטיניו והברזילאים של ברצלונה

הקשר הברזילאי שהגיע מליברפול לבירת קטאלוניה ממשיך מסורת ארוכה של בני ארצו שלבשו את מדי בארסה, אך האם הוא מסוגל לזהות את כולם? התשובה בסרטון.




9:00: ברצלונה נוסטלגית

גם ברצלונה מתכוננת לשמינית גמר האלופות ותתארח הערב ב"סטמפורד ברידג'" מול צ'לסי. בחשבון הטוויטר הרשמי של הבלאוגרנה העלו תמונה מהשער הגורלי של אינייסטה שהעלה אותה לגמר ב-2009 יחד עם הכיתוב: "האם נחזור לחוות רגעים כאלה?". התשובה הערב ב-21:45.


¡12 horas para que comience el partido! ⚽️
¿Volveremos a vivir momentos como este?
#ForçaBarça#ChelseaBarçapic.twitter.com/9c893jE87l

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) February 20, 2018


8:30: מבצר ה"אליאנץ ארנה"

רגע לפני המשחק הערב (21:45) בשמינית גמר ליגת האלופות בו תארח בשיקטאש, באיירן מינכן מזכירה לכולם את המאזן הביתי האימתני שלה.


 

#AllianzArena is our @ChampionsLeague fortress. #MiaSanMia #FCBayern #packmas #FCBBJK #UCL #Fortress # #⚽️ #⚪️ @besiktas

A post shared by FC Bayern Official (@fcbayern) on



8:00: לאציו מאחלת יום הולדת שמח לאימובילה
לאציו איחלה יום הולדת שמח לחלוץ שלה "קינג צ'ירו", שחוגג היום יום הולדת 28. אתמול אגב, הוא כבש צמד נגד ורונה והתבסס בפסגת טבלת מלך השערים של ה"סרייה A" עם 22 כיבושים.


 

#HappyBDay to #KingCiro, who turns 2️⃣8️⃣ today!

A post shared by S.S.Lazio (@official_sslazio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי