קטש: הייתה לי הצתה מאוחרת עד שנפל לי ההרכב הטוב

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הנבחרת סירב לדבר על חתימתו בהפועל ירושלים וסיכם את הניצחון על בריטניה: "אקח איתי את מקל לכל מלחמה. אבי, רביב וגיא נתנו משחק גדול". פניני הוסיף: "לניסיון אין מחיר, הרגשתי בנוח"

(גודל טקסט)

ראשי איגוד הכדורסל ואנשי נבחרת ישראל חששו שמרתון תל אביב ישפיע על האווירה באולם בתל אביב, אבל הכל התנהל כשורה. הכי חשוב, כמובן, היה ניצחונה השני של הנבחרת בקמפיין, 75:82 על בריטניה שהעלה את קטש ושחקניו למאזן 1:2 במוקדמות גביע העולם.

כוכבי הניצחון היו השחקנים הוותיקים ששבו לסגל, גיא פניני, רביב לימונד ואבי בן שימול, והמאמן עודד קטש אמר בסיום: "בחצי השני שיחקנו הגנה יותר טובה, בחצי הראשון לא היינו שם. יותר מדי דאגנו מהגבוהים ושכחנו לעשות דברים אחרים. החצי השני היה מצוין הגנתית – וכמו תמיד שקורה בנבחרת, קשה להרגיש את הקבוצה בלי משחקי אימון והייתה לי הצתה מאוחרת עד שנפל לי ההרכב הטוב".

עוד אמר המאמן הלאומי, שהתייחס גם לחזרת הוותיקים: "אסור לי גם לקחת קרדיט על ההרכב, כי זה קרה אחרי שתומר נפצע. זה מה שנצטרך להביא כל יום. אבי, רביב וגיא נתנו משחק גדול וראיתם את התרומה שלהם – אבל לא רק את שלהם. גל מקל עשה משחק הגנה גדול, לא משנה כמה גל מחטיא או שלא הולך לו, הוא כל כך חזק מנטלית שהוא תמיד שם. אני אקח איתי את גל לכל מלחמה".


המשימה הבאה אסטוניה
: "יש הרבה דברים מקבילים בין האסטונים לבריטים, זו נבחרת מאוד מאומנת ואצלה בבית יהיה קשה".


מקל. המאמן ייקח אותו איתו לכל מלחמה (דני מרון)


גיא פניני
, שזכה בגביע המדינה מוקדם יותר החודש ושב לסגל, הוסיף: "אחרי כל כך הרבה הופעות בנבחרת, חלון אחד לא ימחק את זה. הרגשתי טוב והרגשתי בנוח עם החבר'ה ועם המאמן וכיף לי, טוב לי. שכל אחד יגיד מה שבא לו, יש מאמן והוא קובע את הסגל. יש שחקנים צעירים בדרך למעלה, זה תהליך שכולנו עברנו, ולאט לאט זה יקרה – לא צריך להפיל עליהם את התיק. לניסיון אין מחיר".


אבי בן שימול
סיכם: "ההגנה הכריעה. היינו הרבה יותר אגרסיביים אחרי המחצית ואני שמח שכולם הבינו את הרעיון שיש מספיק שחקנים שיכולים לתרום בהגנה ובהתקפה. הזמן הוא קצר וצריך להתחבר ולהביא דברים מהר. ניסיון הוא מאוד חשוב, גיא, רביב וגל נראו נהדר, אבל כולם נראו נהדר וזה מה שחשוב. השילוב בין צעירים לוותיקים עובד כרגע, רק שנמשיך ככה".


גיא פניני. "לניסיון אין מחיר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי