דני אבדיה ישחק גם בנבחרת העתודה וגם בנוער

דני אבדיה
דני אבדיה | איגוד הכדורסל

הכוכב העולה בן ה-17 יופיע במקביל בשתי הנבחרות, כהכנה לאליפות אירופה עד גיל 20 שתתקיים בישראל בקיץ הבא. אבדיה סיים כמצטיין האליפות לקדטים ב-2017 והוחלט לצרף אותו לנבחרת של בית הלחמי כבר העונה

(גודל טקסט)

הצוות המקצועי של איגוד הכדורסל פיני גרשון ויו"ר הועדה המקצועית עמוס פרישמן, קיבלו החלטה בהתייעצות עם מאמני הנבחרות שדני אבדיה ישחק הקיץ בשתי נבחרות העתודה והנוער. למרות שהוא רק בן 17 ויוכל לשחק בנבחרת הנוער גם בשנה הבאה, הוחלט שאבדיה ישחק בנבחרת העתודה של אריאל בית הלחמי כבר השנה משתי סיבות. ראשית, התחושה היא שהוא כבר בשל לשחק נגד שחקנים בני 20 ושנית, העובדה שישראל תארח בקיץ 2019 את אליפות אירופה עד גיל 20 והוא אמור להגיע לאליפות החשובה הזו מוכן ככל הניתן.

נבחרת העתודה, שבשנה שעברה סיימה את אליפות אירופה במקום השני, תשחק הקיץ באליפות אירופה בגרמניה בבית אחד עם רומניה, גרמניה ויוון. בזכות העובדה שנארח את האליפות הבאה בארץ, לנבחרת מובטחת עוד שנה בדרג א' ללא קשר לתוצאות. חמישה ימים אחרי שהאליפות הזו תסתיים, תיפתח במקדוניה אליפות אירופה דרג ב' ואבדיה ינסה לעזור לנבחרת של נתי כהן לעלות לדרג א'. נבחרת הנוער כבר איבדה שחקן משמעותי, את יותם חנוכי שנפצע בברכו ויעדר תקופה ארוכה.

בקיץ שעבר אבדיה עוד שיחק עם נבחרת הקדטים וסיים את אליפות אירופה עם מדד האיכות הטוב ביותר באליפות כולה, כמלך הריבאונדים עם 12.6, מלך האסיסטים עם 5.3 ועשירי בטבלת הקלעים עם 15.3.

עוד שחקן שעשוי לשחק הקיץ בשתי מסגרות הוא יובל זוסמן, שכבר היה חלק מהנבחרת הבוגרת בחלון האחרון של פברואר והופעות הבכורה שלו כבר מאחוריו. זוסמן עדיין בגיל עתודה וישחק עם הנבחרת הזו גם אם ישחק עם הבוגרת שמסיימת את חלון הקיץ ב-2.7 יותר מעשרה ימים לפני פתיחת אליפות אירופה של נבחרת העתודה.

יובל זוסמן. כבר שיחק עם הנבחרת הבוגרת (אתר פיב
יובל זוסמן. כבר שיחק עם הנבחרת הבוגרת (אתר פיב"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי