לפני יוון: ישראל הפסידה 85:83 לאוקראינה בבאר שבע

רביב לימונד
רביב לימונד | מאיר אבן חיים

במשחק ראשון של הנבחרת בבירת הנגב היא לא הצליחה לנצח את האורחת, שגברה עליה גם ביורובאסקט. קטש: "יש כמה הרכבים התקפיים שעבדו, נעשה התאמות הגנתיות". בשבוע הבא: מוקדמות אליפות אירופה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פגשה היום (שישי) את נבחרת אוקראינה למשחק הכנה ראשון ואחרון לפני צמד המשחקים המשחקים במוקדמות גביע העולם, מול יוון ביום חמישי ובריטניה בשני הבא. כמו ביורובאסקט האחרון שנערך בתל אביב, גם הפעם ישראל לא הצליחה להוכיח את עצמה מול הנבחרת הנחשבת חלשה ממנה והפסידה 85:83 

המאמן עודד קטש ניסה במהלך המשחק מספר הרכבים ושיטות אבל נראה כי הנבחרת עדיין לא מחוברת ומאומנת מספיק, והתקווה היא כי מספר האימונים המצומצם שנשארו עד המשחקים הרשמיים יספיקו כדי להציג יכולת משופרת מול שתי נבחרות טובות בהרבה מהאוקראינים.

המשחק נפתח בצורה גרועה מאוד עבור השחקנים של קטש, שקלעו שבע נקודות בלבד ברבע הראשון וירדו בפיגור 13 להפסקה בין הרבעים. האורחים המשיכו לשלוט במשחק, בעיקר בזכות שליטה בריבאונד (12:27 לאוקראינה במחצית) וירדו להפסקה ביתרון 35:44.

ישראל נכנסה למשחק ברבע השלישי ושתי נקודות ראשונות בנבחרת של גולן גוט העלו את ישראל ליתרון ראשון במשחק, אבל שוב הלבנים איבדו את הראש ונתנו לאוקראינה לברוח עד סיום הרבע ממנו ירדה האורחת ביתרון 56:65. הרבע הרביעי היה ללא ספק הרבע של ישראל. השחקנים של קטש לאט לאט נגסו ביתרון עד שסל ועבירה של האוול השווה את התוצאה (72:72) חמש דקות לסיום המשחק. אבל שוב, השחקנים בכחול לבן לא הצליחו לתת פוש נוסף ובסופו של דבר הפסידו 83:85 מאכזב.

גל מקל.
גל מקל. "הכוח שלנו מול יוון יהיה משחק הריצה" (מאיר אבן חיים)

קטש אמר בסיום: "צריך עוד כמה התאמות הגנתיות. יש כמה הרכבים התקפיים טובים שעבדו, צריך עדיין להוריד קצת חלוקה. בחצי הראשון דברים פחות עבדו לנו ועשינו התאמות תוך כדי משחק. הרבה שחקנים עשו עבודה טובה. כל שחקן שעלה עשה משהו טוב".

הקפטן גל מקל: "זה משחק אימון. עודד עשה הרבה חילופים ולא רצה לגמור אותנו כשסיימנו עונה רק לא מזמן. היה חשוב במשחק הזה להוריד חלודה ולעבוד על התרגילים. הכוח שלנו יהיה משחק הריצה מול יוון. היו הבדלים בגודל היום וזה יהיה גם נגד יוון ובריטניה. הכל מתחיל מההגנה ובחצי השני עשינו הגנה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי