מקל: אנחנו בשלב של חילופי דורות, צריך להיות סבלניים

מקל
מקל | FIBA

קפטן הנבחרת נשמע אופטימי לאחר הניצחון 59:67 על בריטניה, שהעלה אותה לשלב הבא במוקדמות גביע העולם: "הקמפיין הזה מוזר כי אין זמן להתחבר, בסוף עמדנו במשימה". ג'ייק כהן: "לא היה משחק מושלם אבל ניצחנו"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל השיגה אתמול (שני) ניצחון חוץ ראשון בקמפיין מוקדמות גביע העולם, 59:67 על בריטניה, שהבטיח לה את ההעפלה לשלב הבא מהמקום השני בבית. בשלב הבתים השני תתמודד הנבחרת מול גאורגיה, גרמניה, אסטוניה וסרביה כאשר שני המשחקים הראשונים ייערכו כבר בחודש ספטמבר. הנבחרות מושכות איתן את המאזנים מהשלב הראשון, דבר שיכול להקשות על השחקנים של עודד קטש מכיוון שלישראל מאזן 3:3.

קפטן הנבחרת גל מקל אמר לאחר הניצחון: "היה לנו מאוד חשוב לנצח אחרי הרושם הרע של המשחק מול יוון. אחרי עונה כל כך מתישה היה לנו חשוב לצאת לחופש עם חיוך. הקמפיין הזה מוזר לכולנו כי אין זמן להתחבר. צריך לשחק ישר כשנפגשים. היו פה תשעה שחקנים חדשים לעומת הקיץ הקודם ולא היה להם ניסיון אירופי. אנחנו בשלב של חילופי דורות וצריכים להיות סבלניים. בסופו של דבר עמדנו במשימה, אולי פישלנו נגד אסטוניה אבל במשימה עמדנו ואני מאוד שמח. אנחנו יוצאים לחופש שאנחנו צריכים כמו אוויר לנשימה. בחלון הבא יהיה לנו יותר ביטחון וזמן להתחבר".

אחד מהשחקנים החדשים עליהם מקל דיבר, נמרוד לוי, דיבר גם הוא בסיום המשחק: "כיף גדול לנצח. באנו, נלחמנו ועשינו את העבודה. אני שמח מאוד על הדקות שהיו לי. השתדלתי לתרום מה שאני יכול".

נמרוד לוי.
נמרוד לוי. "נלחמנו ועשינו את העבודה" (FIBA)

ג'ייק כהן, שהיה אחד מהמצטיינים עם 14 נקודות, אמר: "זה מרגיש נהדר. אני שמח שהעפלנו לשלב הבא. זה לא היה משחק מושלם אבל ניצחנו. שני הצדדים רצו לנצח אבל אנחנו נלחמנו על כל כדור וניצחנו".

לוח משחקי השלב הבא
מחזור 1 – 13-14/9/18 – גאורגיה (בית)
מחזור 2 – 16-17/9/18 – גרמניה (חוץ)
מחזור 3 – 29-30/11/18 – סרביה (בית)
מחזור 4 – 2-3/12/18 – גאורגיה (חוץ)
מחזור 5 – 21-22/2/19 – גרמניה (בית)
מחזור 6 – 24-25/2/19 – סרביה (חוץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי