בריסקר: "רוקדים על המגרש", בית הלחמי: "הולכים עד הסוף"

העתודה חוגגת
העתודה חוגגת | FIBA

העתודה באופוריה אחרי ה-57:83 על צרפת בדרך לגמר אליפות אירופה מול קרואטיה: "המסר הוא שכשאתה רוצה משהו אתה יכול להשיג אותו", אמר המאמן. כוכב המשחק שקלע 18 נקודות הוסיף :"אנחנו כמו משפחה"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל רשמה הערב (שבת) הישג מדהים כשדרסה את נבחרת צרפת 57:83 בחצי גמר אליפות אירופה והעפילה לקרב על התואר בפעם השנייה ברציפות. היריבה בגמר שייערך ביום ראשון ב-20:00, היא קרואטיה שגברה על גרמניה 61:69 בחצי הגמר השני. מעבר לשחקנים שהציגו יכולת פנטסטית ובראשם מייקל בריסקר, מי שניצח על המקהלה הוא מאמן הנבחרת, אריאל בית הלחמי שהצהיר בסיום: "מדובר בחבורה של שחקנים עם אופי מדהים. אני מרגיש מבורך לעבוד איתם, הם מגלים בגרות ומנטאליות אחרת וכל הכבוד להם. מחר זה המשחק החשוב באמת".

"אנחנו לא חוששים מאף נבחרת ויודעים מה אנחנו שווים", המשיך בית הלחמי, "כל האליפות אנחנו מצליחים לנטרל את יתרון הגובה והאתלטיות של הנבחרות האחרות. המסר הוא שכשאתה רוצה מאוד, אתה יכול להופיע יום אחרי יום ככה. אני מעריץ את השחקנים על כך".

על שאלת העייפות והאינטנסיביות של הטורניר: "הגענו לנקודה שאתה לא יכול לחזור ממנה, מפה הולכים עד הסוף. אני רוצה לציין את כל הצוות ואת העוזרים שלי שעשו עבודה טובה, זה ספורט קבוצתי שהרבה אנשים שותפים לו".


נבחרת העתודה חוגגת גמר שני ברציפות (באדיבות FIBA)

על ההכנות לגמר מול קרואטיה: "יש שחקנים עם ראש חזק, אנחנו לגמרי שם בקטע המנטאלי. לא הייתה לי העדפה באשר ליריבה, היה נחמד לפגוש את גרמניה, דווקא אחרי שהפסדנו להם, הפסד שלמדנו ממנו הרבה. עכשיו הם בחוץ ונתמודד מול היא קרואטיה".

גם כאחד ממצטייני המשחק בנבחרת ובטורניר כולו, מייקל בריסקר שסיים עם 18 נקודות אמר: "אנחנו כמו משפחה פה ואנחנו מקווים להביא את הגמר. אריאל דחף אותנו באימונים ל-150 אחוז, אנחנו משחקים מדהים בהתקפה – ממש רוקדים על המגרש".


בריסקר מול צרפת. "רוקדים על המגרש" (באדיבות FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי