עודד קטש בטור מיוחד: דור מוכשר, הלוואי שיזכו במדליית הזהב

קטש
קטש | דני מרון

המאמן הלאומי, מי שהגיע למעמד היוקרתי רק בשנה שעברה, לקראת גמר אליפות אירופה עד גיל 20 בין ישראל וקרואטיה: "מקווה שהנבחרת המוכשרת הזאת תמשיך לרגש אותנו גם הערב"

(גודל טקסט)

כמו שהטורניר הזה מתפתח, הנבחרת הישראלית הנהדרת הזו מגיעה למעמד הגמר במצב הכי טוב שהיא יכולה לקוות, והלוואי שנחזור משם עם מדליית זהב. מדובר בגאווה גדולה עבור הכדורסל הישראלי והמדינה כולה, ואני שמח מאוד. כאחד שהיה שם, אני יודע כמה זה חשוב – לשחקנים, למאמן ולכל מי שנמצא שם. אני מאחל להם להצליח במשימה ולהביא הביתה את המדליה

מה שהיה בשנה שעברה, כשאני הייתי המאמן, היה מרגש ויפה, ומה שקורה עכשיו מרגש באותה מידה. נבחרת העתודה הזו מביאה המון כבוד לכדורסל הישראלי. אני יודע עד כמה ההצלחות בטורניר הזה מכניסות אופטימיות בנבחרת, ואני מכיר את החוויה האדירה שהשחקנים האלה עוברים. יהיה מה שיהיה הערב, בגמר, אני מאחל להם דבר אחד: תיהנו מכל רגע. 

יש לנו דור מוכשר ביותר ונבחרת עתודה מצוינת. למאמן אריאל בית הלחמי מגיע יותר מכולם להצליח. אני, כמאמן לאומי, יכול להיות אופטימי ממה שצומח אצלנו בשנים האחרונות. אני מביט קדימה ויודע שיש לנו שחקנים נהדרים, וניצחון או הפסד הערב לא ישנה זאת. בכל מקרה, אני מקווה שהנבחרת המוכשרת הזאת תמשיך לרגש אותנו גם הערב. 

כולנו נחזיק אצבעות!


מחזיקים אצבעות לנבחרת העתודה (באדיבות FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי