הפסד ראשון לנוער באליפות אירופה, 85:74 לצ'כיה

דני אבדיה
דני אבדיה | FIBA

תומר לוינסון סיפק דאבל-דאבל מרשים של 19 נקודות ו-14 כדורים חוזרים, עידן אלבר קלע 16 נק' דני אבדיה קלע 14, אבל שחקניו של נתי כהן נכנעו למוליכת בית ג' לאחר ניצחונות על הולנד ולוקסמבורג

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות על הולנד ולוקסמבורג, היום (ראשון) נבחרת הנוער בהדרכת נתי כהן נכנעה 85:74 לצ'כיה החזקה באליפות אירופה דרג ב'.

הכחולים-לבנים פיגרו לכל אורך המשחק, אבל ברבע האחרון כבר נקלעו לפיגור דו ספרתי ונאלצו להרים ידיים בדרך למאזן 2:1 בבית ג'. דני אבדיה קלע 14 נקודות וגם מסר חמישה אסיסטים וקטף תשעה כדורים חוזרים, אבל גם רשם שישה איבודי כדור. הקלע הבולט היה תומר לוינסון שקלע 19 נקודות וגם הוריד 14 כדורים חוזרים וכן בלט עידן אלבר עם 16 נקודות, שמונה ריבאונדים ושלושה אסיסטים.

בעקבות התוצאה נותרה צ'כיה מושלמת והיא בפסגת הבית, ישראל כאמור עם הפסדה הראשון וביום שלישי מול מקדוניה היא תנסה לשוב למסלול הניצחונות. ביום רביעי מול איסלנד יסתיים שלב הבתים. כדי לעלות לרבע הגמר הנבחרת צריכה לנצח את שני המשחקים שנותרו לה ולקוות לניצחון צ'כי על הולנד או לניצחון הולנדי מפתיע בהפרש גדול מאוד.

קלעים: תומר לוינסון 19 (14 ריבאונדים), עידן אלבר 16, דני אבדיה 14 (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים), נווה בן שמן ואופק מלכה 8 כ"א, אייל ננקין 5, גיא פלטין וים מדר 2 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי