נבחרת ישראל בכדורסל תצא לרוסיה לטורניר ע"ש אלכסנדר בלוב

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | דני מרון

חניכיו של עודד קטש ימריאו מחר לסנט פטרסבורג ויתחרו עם הנבחרת המקומית ועם פולין. שלושת הנבחרות עם מאזן של 3:3 במוקדמות אליפות גביע העולם כשישראל רביעית בבית המוקדם שלה אחרי סרביה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדורסל תצא מחר (רביעי) לסנט פטרסבורג כדי להשתתף בטורניר משולש עם רוסיה ופולין כחלק מהכנותיה לקראת צמד המשחקים נגד גאורגיה וגרמניה במסגרת השלב השני של מוקדמות גביע העולם. זו השנה השנייה שהנבחרת משתתפת בטורניר ע"ש אלכסנדר בלוב והיא מחזיקת הטורניר מהשנה שעברה, אז ניצחה את פינלנד ורוסיה.

ביום חמישי הקרוב בשעה 19:30 תפגוש הנבחרת את רוסיה וביום שישי בשעה 17:00 את פולין. בדומה לישראל, לשתי הנבחרות מאזן של 3-3 בשלב השני של מוקדמות גביע העולם, אבל לשתיהן המאזן הזה מספיק כרגע למקום שלישי בבית שלהן ולעמדת זינוק טובה לעלייה לאליפות, בעוד ישראל מדורגת רביעית בבית אחרי סרביה לה מאזן של 2-4.

רוסיה תגיע למשחק עם הכוכב הגדול של הכדורסל הרוסי, השחקן היקר באירופה ומלך הסלים של היורוליג, אלכסיי שבד. בסגל של סרגיי בזארביץ' נמצאים גם הותיקים ניקיטה קורבנוב, ויטאלי פרידזון ודימיטרי חוסטוב, יחד עם סרגיי קראסב והאחים דימיטרי ומיכאיל קולגין. לסגל של נבחרת פולין חזר מצ'אי לאמפה הותיק וגם המתאזרח המצוין איי.ג'יי סלאוטר מוילרבאן, הענק פרזמיסטאו קארנובסקי (2.16) שחתם באנדורה הספרדית וארון סל צרפתי ממוצא פולני שמשחק במונקו.


קטש. יריבות לא קלות (דני מרון)

במקביל, נמשכות ההכנות לקראת המשחק נגד גאורגיה בארץ ביום חמישי הבא בהיכל מנורה מבטחים. מי שיגיע להיכל יוכל להצטלם עם שחקני נבחרת העתודה אלופת אירופה והגביע בו זכו ובסיום הרבע הראשון יתקיים לכבודם טקס הוקרה מיוחד. האיגוד יארח במשחק את כל הנבחרות הצעירות שהשתתפו הקיץ באליפויות אירופה. במשחק הזה ייפתח רק החלק התחתון של היכל מנורה מבטחים ומ-5,400 הכרטיסים שהופצו למשחק נותרו כ-1,200.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי