שוכמן: "יש לנו לב ונשמה יותר מלכל הנבחרות, כולנו פייטרים"

חואקין שוכמן, עידן זלמנסון ורפי מנקו
חואקין שוכמן, עידן זלמנסון ורפי מנקו | דני מרון

הגארד הישראלי דיבר לקראת המשחק המכריע במוקדמות מונדובאסקט 2019: "עדיין יש סיכוי, במשחק הזה נראה את הדור הבא של הנבחרת". על לוח הזמנים של השחקנים שיגיעו ממכבי ת"א: "לא אופטימלי, אבל צריך להתמודד"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש ביום שישי בצהריים את סרביה במוקדמות אליפות העולם 2019. לחבורה בכחול לבן נותר סיכוי להעפיל, אם כי קלוש, והיא תהיה חייבת לנצח את הסרבים בדרייב אין בתל אביב על מנת לשמור על הגחלת. גארד הנבחרת חואקין שוכמן התראיין היום (רביעי) לרדיו 103FM ודיבר על המשחק ועל ההכנות של עודד קטש ושחקניו.

"עדיין יש סיכוי, רוצים לנצח מול הקהל הביתי באולם שהולך להיות מלא", סיפר שוכמן, "לצערנו גל מקל פצוע, אבל החבר'ה שנמצאים יעשו את העבודה ואני בטוח שנמלא את המשימות שלנו".

הצעירים שמובילים: "יש החלפת דורות בנבחרת, יש חבר'ה צעירים שרוצים להצליח וזה היתרון שלנו. שחקנים צעירים ומוכשרים שרוצים להוכיח. מה שנראה נגד סרביה זה הדור הבא. ואם נפסיד? מבחינתי התוצאות הן לא הכל. ניצחון או הפסד זה לא מה שיכריע אם יש פה את הדור הבא או לא. זה יבוא לידי ביטוי וצריך את הסבלנות".

נבחרת ישראל.
נבחרת ישראל. "הדור הבא" (איגוד הכדורסל)

עומס המשחקים של שחקני מכבי תל אביב:" זה לא אופטימלי אבל זה חלק ממה שנוצר מהריב בין פיב"א ליורוליג וצריך להתמודד עם זה. אחרי הכל זה משחק של ארבעים דקות וזה מה שצריך לעשות, נבוא לשחק כדורסל ולהשיג תוצאה יפה".

הסיכוי שיש לישראל מול נבחרות חזקות: "בזמן שאני בנבחרת למדתי שיש לנו יותר לב ונשמה מכל נבחרת, ואני רוצה להאמין שעם הדבר הזה נצא למלחמה ועם זה ננצח. כולנו פייטרים".

שעת המשחק: "לשחק בשתיים בצהריים זה משהו חדש לרובנו, מחר נתאמן באותה שעה של המשחק כדי שנוכל להתרגל. השעה גם תביא יותר קהל. מקווה שננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי