קטש קבע את הסגל לסרביה, שחקני מכבי ת"א יצטרפו בשישי

שון דאוסון
שון דאוסון | אודי ציטיאט

נבחרת ישראל ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק הקשה מחר ב-14:00 באולם הדרייב אין, במוקדמות אליפות העולם. שחקני הצהובים שוחררו להתמודדות מול באיירן מינכן

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ערכה בצהריים (חמישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הקשה מחר ב-14:00 נגד סרביה באולם הדרייב אין בתל אביב, במסגרת מוקדמות אליפות העולם. המאמן עודד קטש נאלץ להסתדר ללא שחקני מכבי ת"א, שעזבו לטובת משחק היורוליג של קבוצתם הערב בהיכל מול באיירן מינכן.

קטש קבע את שמותיהם של 12 השחקנים שיהיו בסגל למשחק החשוב: תמיר בלאט, בר טימור, ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן, שון דאוסון, גיא פניני, תומר גינת, נמרוד לוי, ג'ייק כהן, עידן זלמנסון, אלכס צ'וברביץ' ואדם אריאל. קטש ניפה קודם לכן את יפתח זיו, חואקין שוכמן, רפי מנקו, נתנאל ארצי, בן אלטיט, גולן גוט ודניאל קופרברג. 

לאחר האימון אמר קטש: "האווירה בנבחרת טובה. הייתי צריך לגבש את רשימת 12 השחקנים שישארו בסגל וזה היה קשה, כי כולם ראויים וחיוביים ויכולים לתרום. לפעמים צריך לבחור בין כמה שחקנים. שחקני מכבי תל אביב היו איתנו אימון וחצי והם מצטרפים אלינו מחר. אנחנו חייבים את השחקנים של מכבי, גם כדי לשמור על המשכיות".קטש הוסיף: "הסיכויים לעלות לאליפות העולם אינם גדולים, אבל קיימים. אנחנו מבינים את המשמעות של לשחק כדורסל טוב ולבנות פה משהו שייקח אותנו הרבה שנים קדימה, וזה יותר חשוב מעוד ניצחון או הפסד. כשלובשים את המדים הלאומיים, כל אחד עושה את המקסימום בשביל להשיג תוצאה טובה".


בר טימור באימון המסכם (אודי ציטיאט)

גל מקל ייעדר בשל פציעה ומי שהופך להיות גורם משמעותי במקומו הוא בר טימור שאמר: "זה תמיד כיף להיות פה, וזאת התרגשות גדולה. אנחנו מרגישים טוב, מוכנים ומחכים שיתחיל כבר. כל אחד רואה את הנבחרת כמקפצה להמשך העונה. אנחנו רוצים להיות כמה שיותר טובים" כל הכרטיסים למשחק נמכרו זה מכבר ו-3,400 צופים צפויים למלא את האולם התל אביבי ביום שישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי