קטש: "המשימה קשה מאוד, אבל נגיע כדי לנצח"

קטש
קטש | עדי אבישי

הנבחרת נערכת בבלגרד למשחק נגד סרביה. ניצחון ישראלי והפסד של גיאורגיה לאסטוניה, יעלה את שחקניו של עודד קטש לאליפות העולם לראשונה מאז 1986. ג'ייק כהן ויובל זוסמן בסגל על חשבון נמרוד לוי וגיל בני

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש מחר (ראשון, 17:00) את נבחרת סרביה בבלגרד למשחק שבסיומו היא יכולה לחזור לאליפות העולם לראשונה מאז שנת 1986. כדי לעשות זאת, תצטרך ישראל לנצח את סרביה, ולקוות שגאורגיה תפסיד במשחק המקביל לאסטוניה, אחרת תצטרך הנבחרת לנצח ב-22 הפרש או יותר.

היום (שבת) ערכה ישראל את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בהיכל פיוניר שיהיה מחר מלא לחלוטין, לאחריו החליט קטש על הסגל המלא, אליו צורפו ג'ייק כהן ויובל זוסמן שיתלבשו במקום נמרוד לוי וגיל בני. שחקני הסגל הם: יפתח זיו, יובל זוסמן, בר טימור, גולן גוט, רפי מנקו, גיא פניני, ג'ייק כהן, דני אבדיה, טי ג'יי קליין, איתי שגב, תומר גינת ועידן זלמנסון. 

החל מאמש נחתו בבלגרד שחקני היורוליג שיחזקו את הסרבים – ניקולה מילוטינוב מאולימפיאקוס, וסילי מיצ'יץ' מאנאדולו אפס ו-ולדימיר לוצ'יץ' מבאיירן מינכן. השלושה מצטרפים למילוש תיאודוסיץ' ששיחק בהפסד המפתיע של סרביה נגד אסטוניה שלשום, וייתכן ששחקנים נוספים יתווספו לסגל.


יובל זוסמן. הצטרף לחבריו בבלגרד (עדי אבישי)

"אני ושאר הצוות גאים שאנחנו מגיעים למשחק האחרון כשיש לנו הזדמנות לעלות", אמר עודד קטש בפתח האימון המסכם, "חשוב מאוד לעשות משחק טוב כדי לסיים את הקמפיין כמו שצריך. אנחנו רוצים לנצח. ברור לכולם כמה קשה הולך להיות המשחק הזה, הם הביאו את כל השחקנים הבכירים. והמשימה קשה מאוד. הם כבר קיבלו חיזוק, שלושה שחקני יורוליג. לא משנה באיזה סגל הם יהיו, כבר עכשיו ברור לכולם שמדובר במשחק מאוד קשה".

יפתח זיו הוסיף: "אנחנו באים לשחק על עליה. אנחנו באים להילחם וננסה לעשות היסטוריה. אפילו כשמגיעים שמות גדולים וזה בבית שלהם עם אולם מלא, ניקח את זה כמקפצה בשבילנו. כל אירופה מכירה את השמות שמגיעים, הם חזקים בכל עמדה, נצטרך לבוא קטנים ולצאת גדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי