העתודה זכתה בטורניר ההכנה לאחר 81:83 על קרואטיה

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | איגוד הכדורסל

במסגרת ההכנות לאליפות אירופה הקרובה, נבחרת העתודה של ישראל השלימה ניצחון במשחק הגמר על המארחת, בעזרת שלשה דרמטית של דני אבדיה עם הבאזר. בעוד כשבועיים תפתח אליפות אירופה בת"א

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל, בראשותו של מאמן הפועל תל אביב החדש, אריאל בית הלחמי, זכתה היום (ראשון) בטורניר ההכנה בקרואטיה, בזכות שלשה דרמטית של דני אבדיה, שקבע 81:83 שלוש שניות בלבד לסיום ההתמודדות. הדרך למשחק הגמר כללה ניצחונות של הישראלים על נבחרות בלגיה וסלובניה, ובעוד 13 ימים תפתח בתל אביב אליפות אירופה לנבחרות עתודה, כשהחבורה של בית הלחמי נחושה להגן על התואר בו זכו בקיץ הקודם.

במשחק הערב בקרואטיה, המארחת רדפה אחרי הנבחרת האורחת מישראל במשך כל דקות המשחק, עד לאותן שלוש השניות בהן הצליחו להשיג את ההובלה בהתמודדות, אך כאמור אבדיה קבע את תוצאת הסיום עם זריקה מדויקת מחוץ לקשת השלוש. הקלעי הצעיר של מכבי תל אביב סיים את המשחק עם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. בנוסף גם חילק שישה אסיסטים, וביחד עם ים מדר (24 נק') היה מהמצטיינים במשחק.

בסוף השבוע הקרוב ייפגשו שוב שני הצדדים, הפעם בהיכל שלמה בת"א, בטורניר הכנה בינלאומי אחרון לפני תחילתה של אליפות אירופה, ביחד עם ליטא וספרד. חשוב לזכור כי קרואטיה התמודדה נגד נבחרת ישראל במשחק הגמר של האליפות בקיץ הקודם.

קלעו לישראל: ים מדר 24 נק', דני אבדיה 20, יאיר קרביץ 10, עידן אלבר 9, נועם אביבי 7, תומר לוינסון 4, תומר פורת 3, אופק מלכה 2, רז אדם 2, בניה סרור 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי