רז אדם: "הקהל נותן אנרגיות. זה ניצחון של כל המדינה"

נבחרת העתודה
נבחרת העתודה | דני מרון

כוכב הניצחון של נבחרת העתודה נתן קרדיט לאוהדים שהגיעו לתמוך, כמו גם מאמנו ושאר חבריו. "ידענו שאם נעצור אצלם דברים מסוימים, ננצח. אין לי מילים להודות לקהל", אמר בית הלחמי. אבדיה הוסיף: "נהנה מהאווירה"

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה רשמה הערב (חמישי) ניצחון גדול על ליטא ועלתה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20. מתחילת האליפות דובר רבות על חוסר היציבות שהצעירים בכחול-לבן הפגינו בכל משחק, על הפתיחות המהוססות והרכות בהגנה ובריבאונד. אבל חניכיו של אריאל בית הלחמי הבהירו שהם לא מתכוונים לוותר על תואר 'אלופת היבשת' כל כך מהר והסירו את כל הספקות עם תצוגת לחימה והתלהבות אדירה, בדרך למפגש עם צרפת במוצאי השבת הקרובה. אגב, איגוד הכדורסל הודיע שהמשחק יחל בשעה 21:15, על מנת לאפשר לציבור הדתי להגיע ולתמוך בנבחרת.

מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי נשאל האם הוא דמיין שהמשחק יתפתח כך: "אני יודע שאנחנו יכולים לשחק טוב. שמעתי את כל הדיבורים על ליטא ושתקתי, כי במשחק שהיה פה הובלנו בחצי הראשון וידענו שאם נעצור אצלם דברים מסוימים, נצליח לנצח. מרגיש ששיחקנו טוב והקבוצה הייתה משוחררת. הקהל מטורף, אין לי מילים להודות להם".

העמידה ביעדים לספוג עד 80 נקודות ולנצח בריבאונד: "לא מאמין בהצהרות האלה. צריך לשחק את המשחק שלנו, לשמור ולהוריד את האחוזים של היריבה. מה שהחזיק אותם בחצי הראשון היו השלשות, כי עשינו עבודה טובה בהגנהו ובריבאונד. ניצחנו בזכות וצריך להמשיך הלאה".

כל שחקן בנבחרת יכול לתת הצגה: "זה הכוח שלנו. אספתי אותם ביום הראשון ואמרתי שאני אקח את אלה שאני מרגיש שיכולים לתרום לקבוצה. יש כאלה שתורמים פה דברים אדירים בפן הקבוצתי. אני יודע שאני יכול לסמוך עליהם, הם נהדרים ומגיע להם כל הכבוד. לא פשוט לשחק מול קהל ביתי, הם עושים את זה בצורה מעוררת התפעלות. אבל יש לנו את יום שבת".

פרגן לחניכיו שלו. אריאל בית הלחמי (דני מרון)
פרגן לחניכיו שלו. אריאל בית הלחמי (דני מרון)

כוכב הניצחון רז אדם התייחס ליכולת המצוינת שלו: "האמת שכולם נתנו מעצמם. לא מסתכל רק על הנקודות והמלחמה. כל מי שעלה נתן את כל הלב, אנחנו משחקים אחד בשביל השני".

מה גרם לריצה ברבע השלישי: "אנרגיות. לא רצינו להפסיד, אנחנו רעבים ורוצים להמשיך קדימה. נעשה הכל כדי לנצח גם בשבת".

כל שחקן יכול מצטיין: "כולם פה טובים. כל אחד עושה את התפקיד שלו והקהל מביא לנו אנרגיות פשוט מדהימות וגם הכרוז. זה ניצחון של נבחרת ישראל, ניצחון של המדינה כולה".

כל שחקן בנבחרת יכול להצטיין, הערב זה היה רז אדם. (דני מרון)
כל שחקן בנבחרת יכול להצטיין, הערב זה היה רז אדם. (דני מרון)

היריבה בחצי הגמר: "צריך לשחרר אוויר ואני בטוח שהקהל ידחוף אותנו נגד צרפת. הם טובים מאוד, אני בטוח שהצוות יכין אותנו כמו לכל משחק, בצורה הכי טובה שיש".

עידן אלבר הסכים שזה היה משחקה הטוב ביותר של הנבחרת בטורניר: "בוודאות. מקווה שהוא לא היה האחרון, כי יש לנו עוד אחד ביום בשבת. כולם אמרו שאנחנו אנדרדוג, אבל באנו רעבים וטרפנו את המגרש. הטורניר הזה הוא חוויה, הקהל מדהים", אמר הגארד.

דני אבדיה הוסיף: "בהתחלה היינו לחוצים, אבל כשמגיעים לאווירה הזו משתחררים ואנחנו יכולים לנצח כל אחת. צריך להישאר עם רגליים על הקרקע. לא נעכל עד שנלך לישון, זה ניצחון ענק. עשינו עבודה מדהימה וכולם נתנו את הלב על הפרקט. ברור שאני נהנה עד עכשיו. האווירה והעובדה שאנחנו משחקים בארץ הופכים את זה למשהו שאזכור כל הקריירה".

נהנים מכל רגע בטורניר. שחקני העתודה חוגגים. (דני מרון)
נהנים מכל רגע בטורניר. שחקני העתודה חוגגים. (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי