יאיר קרביץ: "רק לאחר רבע הגמר האמנו שאנחנו יכולים לזכות"

יאיר קרביץ
יאיר קרביץ | דני מרון

קפטן נבחרת העתודה התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לזכייה: "כל יום באליפות היה יותר מטורף מקודמו", על הכדורסל הישראלי: "לא יודע אם הכדורסל שלנו הוא הטוב ביבשת" ועל המעבר לרעננה: "לא טעיתי"

(גודל טקסט)

יאיר קרביץ, קפטן נבחרת העתודה של ישראל שזכתה אתמול באליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות, התראיין היום (שני) לתכנית הספורט ברדיו 103FM ושיתף בין היתר על החוויות שעבר במהלך ימי הטורניר, ועל השלב בו השחקנים הבינו שהם מסוגלים לזכות בגביע. בנוסף, הגארד הסביר מדוע בחר לחזור לליגה הלאומית, לאחר עונה אחת בלבד בליגת העל.

על החוויה באליפות אירופה אמר: "היה מטורף לגמרי. עדיין לא עכלתי את כל מה שהלך אתמול. כל יום באליפות הזאת היה יותר מטורף מקודמו, אין לי הסבר באמת לכל זה. הקהל היה באמת מדהים ודחף אותנו כל הזמן. לא היינו יכולים לבקש קהל יותר טוב. הם עודדו אותנו גם ברגעים שלא הלך לנו ואני בטוח שזה השפיע גם על היריבות".

על המחשבות בתחילתה: "כשהגענו לאליפות אמרנו לעצמו שננסה לסיים את שלב הבתים כמה שיותר גבוה, כדי שנקבל הגרלה נוחה יותר במשחק הרביעי, שהיה הכי חשוב. ברגע שעברנו גם אותו והגענו לרבע הגמר, הבנו שאנחנו רחוקים רק שלושה מזכייה בגביע, והאמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה".

קרביץ עם אבדיה ואדם.
קרביץ עם אבדיה ואדם. "רק אחרי רבע הגמר התחלנו להאמין" (דני מרון)


על השחקנים החדשים בסגל:
"ה-DNA שלהם הוא לנצח, והם דחפו אותנו כל הזמן לניצחון, עם כל האנרגיות שהם הביאו. אני חושב שכל 12 השחקנים עשו את ההבדל, וכל אחד מילא את התפקיד שלו, ולא היינו מצליחים אם לא".

על הכדורסל הישראלי: "אני לא יודע אם כרגע הכדורסל שלנו הכי טוב ביבשת. אנחנו לא באים רק לאליפות אירופה, אלא אנחנו עובדים קשה כל השנה. לקחנו את האליפות בצורה הכי רצינית והשקענו. זו יכולה להיות קפיצת מדרגה להרבה שחקנים".

על מאמנו בנבחרת העתודה: "אריאל בית הלחמי זו אישיות יוצאת דופן. הוא תמיד ישר איתנו, והוא אף פעם לא משקר לנו. הוא תמיד אומר לנו מה אנחנו שווים. הוא בן אדם לפני שהוא מאמן, ובסופו של דבר הוא יודע איך להגיע לשחקנים שלו, וזה הכי חשוב".

אריאל בית הלחמי.
אריאל בית הלחמי. "יודע איך להגיע אלינו וזה הכי חשוב" (דני מרון)

על המעבר להפועל רעננה: "החלטתי שאני רוצה לשחק הרבה יותר דקות, ולהיות שחקן משמעותי בקבוצה. לא הייתה לי סיטואציה מספיק טובה בעונה החולפת בהפועל באר שבע. אני לא יודע אם אני זה שאשם בזה, אבל החלטתי עם ההורים שלי לרדת לליגה השנייה. אני לא חושב שעשיתי טעות, ואני שלם לגמרי עם ההחלטה שלי. זו ירידה לצורך עלייה ואני נותן לעצמי שנה בדיוק כדי לחזור לליגת העל. זו הציפייה שלי מעצמי".

"בסופו של דבר, אנחנו משחקים כדורסל ורוצים לשחק באופן קבוע. אף אחד לא רוצה לשבת על הספסל. רמי הדר לא הבטיח לי דקות בשום סיטואציה. הוא קיבל את ההחלטות שלו ואני אף פעם לא התערבתי בהחלטות של מאמן, אלא רק עשיתי המקסימום שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי