מכבי ת"א: קווינסי מילר נזרק ממחנה האימון בגלל בת זוגו

קווינסי מילר
קווינסי מילר | צילום: עדי אבישי

הצהובים הורו לו לעזוב מיידית לאחר שהפר את האיסור על הצטרפות מקורבים, ייתכן כי לא יטול חלק במשחק נגד קריית גת. אנדרו גאודלוק יחזור היום לישראל

(גודל טקסט)

במכבי ת"א, האמינו שמחנה האימונים בקיבוץ עין גדי, שנקבע לאחר סאגת כמעט פיטוריו של המאמן הלטבי איינארס בגאצקיס ירחיק את הקבוצה מעין הסערה, אך כנראה ששקט לא יכול להיות העונה אצל הצהובים והיום נאלץ הפורוורד הצעיר, קווינסי מילר לעזוב את חבריו ולחזור למרכז.

הסיבה – מילר לא נענה להוראה שקיבלו השחקנים שלא להביא איתם מקורבים. מילר שהחלים לאחרונה מפציעה ממושכת, התעלם והביא איתו את חברתו, עובדה שהיתה למורת רוחם של אנשי הקבוצה. הבוקר לפני אימון הקבוצה לקראת המשחק ביום רביעי נגד מכבי קריית גת, נאמר למילר לעזוב את המקום באופן מיידי. במשך היום נעשו ניסיונות לשוחח עם הכדורסלן ולהחזיר אותו לדרום במטרה לשתף אותו במשחק נגד סוגרת הטבלה.


"ההתנהלות של מילר לא מקצוענית והיה צריך לזעזע אותו. אנחנו מקווים שהוא למד לקח ולאחר שהעניינים ילובנו הוא יחזור לקבוצה לסייע לה להיחלץ מהמצב הלא סימפטי אליו היא נקלעה" אמר היום אחד מאנשי הקבוצה.

אנדרו גאודלוק,ישוב היום  מארה"ב לאחר שעבר ניתוח ברגלו  ויגיע לעין גדי. הגארד, מלך הסלים של הקבוצה, יצטרף בימים הקרובים לאימונים וההערכה היא שבעוד כ- 3 שבועות יוכל לחזור ולשחק. מי שישחק נגד היורדת ללאומית יהיה הגארד יוגב אוחיון ששב לאימונים סדירים. די ג'י סילי עדיין  לא החלים מפציעה בכף ידו וימשיך להיעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי