אוחיון מצהיר: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ, נעבור כל אחת"

יוגב אוחיון וגל מקל
יוגב אוחיון וגל מקל | עדי אבישי

רכז מכבי ת"א התעצבן אחרי ה-77:64 המביך לעירוני נהריה, בגאצקיס: "אנחנו חייבים לצאת מהחרא הזה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הובכה הערב (רביעי) עם 77:64 לעירוני נהריה במחזור ה-30 בליגת ווינר סל. זה היה ההפסד התשיעי של הצהובים בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והפסד שישי רצוף בבית.

 

הרכז יוגב אוחיון היה עצבני בסיום: זה מרגיש לי שאנחנו לא באים לנצח מהדקה הראשונה ורק כשאנחנו נכנסים לבור אנחנו מתעוררים. פשוט מטורף שבאימונים אנחנו נראים משהו אחר לגמרי. אנחנו עובדים קשה וזה לא מתבטא במשחקים. נצטרך לאסוף את עצמנו. כל עוד זה יהיה שכר לימוד ובסוף נצא עם הצלחת זה יהיה בסדר".







על הפלייאוף: "נעבור כל קבוצה בסדרת פלייאוף. מבחינת סגל אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה. כולנו באותה סירה. הכל מתחיל באנרגיות. אנחנו צריכים לצאת מהסרט שאנחנו פייבוריטים בכל משחק".

 

המאמן איינרס בגאצקיס היה מתוסכל: "אני לא יודע מה הבעיה הכי גדולה שלנו. התחלנו טוב את המשחק ואז כשהחלפנו שחקנים משהו קרה. לא עשינו שום דבר ממה שעבדנו עליו. בין הדקות 29 ל-35 עשינו את מה שרציתי. עבדנו על משחק מעבר ועל למצוא זריקות פתיחות, אני לא יודע למה עשינו את זה רק במשך שש דקות. איבדנו הרבה כדורים".

 

"המצב לא טוב", המשיך הלטבי. "אני רוצה שנביא את מה שאנחנו עושים באימונים למגרש. אנחנו קבוצה מנוסה ואנחנו חייבים שזה יקרה. אנחנו צריכים לצאת מהחרא הזה ביחד. לא בדיבורים, אלא רק עם גישה נכונה".




קווינסי מילר מול דרווין קיצ'ן. צילום: עדי אבישי

 

מנגד הסגולים היו מאושרים. "היה לי פלאשבק ברבע האחרון", אמר מאמן נהריה אריק אלפסי. "גם במשחק הראשון הובלנו ב-11 הפרש והצלחנו להפסיד. גם כשמכבי חזרו, ידענו לקבל החלטות טובות בהגנה ובהתקפה. שמרנו פנטסטי. עצרנו אותם על 64 נקודות בבית שלהם. אני שמח. היינו יותר טובים גם מול מכבי וגם מול ירושלים. אנחנו בגרף עלייה ועשינו עוד צעד גדול לעבר הפלייאוף. בשנתיים שלי כאן אנחנו עושים הרבה דברים יפים ושברנו הרבה מאוד מנחוסים וסטיגמות".

 

על טיירון נאש: "ברגע שיינסי הלך הוא קיבל הרבה דקות משחק והוא פנטסטי. אחד השחקנים הכי אינטליגנטיים שאימנתי. מגיע לו".

 

הפלייאוף: "כל מי שתיכנס לטופ 8 תילחם על אליפות. זה עדיין לא סופי, יש לנו את חולון עכשיו, אני מקווה שהאולם יהיה מלא. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף בריאים ובכושר הכי טוב שאפשר ונראה לאן העונה הזו תוביל אותנו".

 

נאש חגג בסיום: "אני ברשימה של השחקנים שניצחו את מכבי. הגיע הזמן. עשינו עצירות גדולות בהגנה וקלענו כמה זריקות גדולות, עשינו מאמץ קבוצתי אדיר ואני שמח בשביל הקהל והארגון. סוף סוף. עשינו הגנה טובה, לקחנו ריבאונדים, שיחקנו ביחד וראיתם מה קרה. החבר'ה שלנו תורמים בכל האספקטים. קיצ'ן לקח שמונה ריבאונדים. הייתה לנו בצורה בסוף הרבע השלישי ובכל זאת הצלחנו לעשות את זה ולעמוד בלחץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי