דיווח בלאקיפ: אדווין ג'קסון מועמד למכבי תל אביב

אדווין ג'קסון
אדווין ג'קסון | מסך

הגארד שהגיע מווילרבאן לברצלונה ב-2014 והעונה משחק באסטודיאנטס, עשוי להצטרף בעונה הבאה לצהובים: "אשמח לעבור לקבוצת יורוליג שתראה בי שחקן מוביל"

(גודל טקסט)

אדווין ג'קסון נחשב לאחד המועמדים הבולטים לסיים כ-MVP של העונה בליגה הספרדית, זאת על אף שקבוצתו אסטודיאנטס כלל לא הצליחה לסיים בספרד באחד משמונת המקומות הראשונים המובילים לפלייאוף. בעונה הבאה הוא עשוי לשחק במכבי תל אביב.

מדובר בגארד צרפתי שיחגוג בספטמבר הקרוב את יום הולדתו ה-28, שבסוף שנת 2014 עזב את וילבראן וחתם בברצלונה, אולם בסיום אותה עונה חתם לעונה אחת במלאגה ולאחר מכן הצטרף לאסטודיאנטס.

כעת, כך לפי דיווח בצרפת בעיתון "לאקיפ", הוא צפוי לשוב לאחת הקבוצות הבכירות ביבשת, כאשר לצד מכבי תל אביב הוא זכה לפניות גם מהאקסית ברצלונה ומחברותיה לליגה ויטוריה ו-ולנסיה. חלומו הוא לשחק ב-NBA, אולם ספק אם יצליח להשיג חוזה באחת מקבוצות הליגה הטובה בעולם עוד הקיץ. "אשמח לשחק בקבוצת יורוליג שתראה בי שחקן מוביל", צוטט בידיעה.

לג'קסון ביורוליג ממוצע של 50 אחוז מהשדה, 31.4 אחוז מהשלוש, 85.2 אחוז מהעונשין וכן 2.1 אסיסטים למשחק, על סמך 35 משחקיו במלאגה ובברצלונה בין 2014 ל-2016. בנבחרת צרפת הוא שיחק לראשונה באליפות העולם 2010 – היה השחקן השני הכי צעיר בסגל – וזכה עם הטריקולור במקום השלישי באליפות העולם בספרד ב-2014.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי