במכבי ת"א מרוצים: "היו אנרגיות אחרות, היינו אגרסיביים"

אריק שיבק
אריק שיבק | עדי אבישי

שביעות רצון אצל הצהובים מהבכורה של אריק שיבק ב-73:87 על בני הרצליה במשחק הראשון ברבע הגמר, שיבק: "ביקשתי מכולם להפסיק עם המשקעים מהעבר"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב פתחה אתמול (שני) ברגל ימין את עידן אריק שיבק ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף לאחר 73:87 על בני הרצליה בהיכל מנורה מבטחים.

 

המאמן החדש אמר בסיום: "כיף לחזור לאמן כדורסל אחרי כמה חודשים, בטח במכבי ת"א ובהיכל. התחלנו את המשחק בקצב הגנתי מצוין וחוץ מהרבע האחרון היינו מאוד חדים ובחצי השני שיפרנו את הנושא של איבודי הכדור. לחצנו טוב את הכדור וזה עזר לנו מאוד. חלק מהשלשות שלקחנו לא אהבתי. במקומן היה עדיף חדירה או תנועה, אבל ברוב המשחק לקחנו זריקות טובות".

 

השינוי שעשה: "אחד הדברים שאמרתי היה שצריך להפסיק עם המשקעים שהיו לכל אחד ולהסתכל קדימה. בחדר ההלבשה אמרתי לשחקנים שאם  נהיה עקביים בהגנה מצבנו יהיה טוב". 

 

היריבה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, היא לא סתם סיימה חמישית ואנחנו הולכים לאחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגה".



אנדרו גאודלוק.

הגארד אנדרו גאודלוק הוסיף: "האנרגיות היו שונות הלילה מהמשחקים הקודמים. היינו אגרסיביים בהגנה ובהתקפה. עשינו מהלכים נכונים ואחר כך גם הזריקות נכנסו".

 

מהעבר השני מאמן הרצליה מיקי גורקה היה מאוכזב: "מכבי הוציאו אותנו ממה שרצינו והיה לנו קשה לחזור מזה. גם גאודלוק היה מדהים. ידענו שהם יבואו בצורה הזו, אבל המפתח היה שמכבי הרימו את האגרסיביות ואנחנו לא. מדובר בסדרה ואנחנו צריכים ללמוד, למצוא את הפתרונות ולהגיע מוכנים למשחק הבא.מי שינצח את הסדרה זה יהיה מי שיכתיב את הקצב ואת הסגנון. לא היינו שאננים, פשוט לא היינו אגרסיביים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי