סימונה פיאניג'אני: ננסה להתאושש, אריק אלפסי: ננצח גם בשני

אריק אלפסי
אריק אלפסי | צילום: דני מרון

המאמנים נחושים לקראת המשך הסדרה. סקוטי הופסון שקלע את שלשת הניצחון המשוגעת: "מודה לאלוהים שזה הצליח"

(גודל טקסט)

 אחרי מותחן בארנה, עירוני נהיה עלתה ל-0:1 בפלייאוף אחרי שגברה 85:86 על הפועל ירושלים. שחקניו של אריק אלפסי כבר נקלעו לפיגור של 23 הפרש, אבל חזרו לעצמם ברבע השני וניצחו בעזרת שלשת ניצחון של סקוטי הופסון עם הבאזר.

"ידעתי שאנחנו בפיגור ופשוט נתתי את הזריקה הכי טובה שיכולתי, ומודה לאלוהים שזה הצליח", אמר הופסון לאחר המשחק, ופירגן גם לדרווין קיצ'ן. "שחקן מדהים. הוא החזיק אותנו לאורך כל המשחק, כי לא היה לי משחק הכי טוב. יש לנו סיכויים לנצח את הסדרה".

גם מאמן נהריה אריק אלפסי אמר לאחר המשחק: "הפתיחה לא אפיינה אותנו, היינו בהלם בפתיחה, ירדנו במינוס 8 ואמרנו שהכל פתוח. החלטה לפה החלטה לשם וסל גדול בסיום, שמח שזה נפל בצד שלנו הפעם. זה המשחק הראשון, הסדרה הזו תהיה קשה ואני מקווה שהקהל שלנו יגיע ביום שני, יתמוך בנו וננצח גם שם".


שחקני נהריה חוגגים. ינצחו גם ביום שני? (דני מרון)

על היכולת הנהדרת של קיצ'ן: "הוא המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה הזו. הוא שיחק עם שרירים תפוסים וזה מה שמאפיין את עירוני נהריה. אנחנו נותנים הכל למרות פציעות וחסרונות. ניב וקיצ'ן היו מצוינים. כשהם משחקים, אני רגוע ושקט על הספסל. לקחנו את הביתיות ואני מקווה שנדע לשמור על זה".

אלפסי המשיך: "אמרתי לשחקנים שלא היינו טובים בחצי הראשון ושאנחנו צריכים לשחק הרבה יותר קשוח. הם יודעים את זה. החבר'ה יתאוששו ואנחנו נגיע בפוקס מלא לאולם הביתי שלנו שיהיה מלא ביום שני במטרה לנצח את המשחק".

"ברכות לעירוני נהריה שהאמינה עד הרגע האחרון", סיכם סימונה פיאניג'אני המאוכזב, "הם חיפשו זריקה מהסוג הזה. אנחנו קיבלנו הרבה הזדמנויות לנצח את המשחק, בטח אחרי הפתיחה הטובה שלנו. לצערי לא הייתה לנו את היכולת לגמור את המשחק, כשזה המצב אתה לא יכול לנצח. החטאנו הרבה מהעונשין ועוד כמה זריקות חופשיות. ננסה להתאושש במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי