איגוד הכדורסל דורש מדן שמיר להתנצל על דבריו נגד השופטים

דן שמיר
דן שמיר | ערן לוף

תובע האיגוד הגיב לתלונות מאמן הפועל חולון לאחר ההפסד למכבי חיפה: "החלטתי להסתפק באזהרתו בכפוף לכך שישלב מכתב התנצלות מפורט"

(גודל טקסט)
תובע איגוד הכדורסל עורך דין טל אור הגיב היום (ראשון) לתלונות הקשות של מאמן הפועל חולון דן שמיר על השיפוט בתבוסה הכואבת של קבוצתו 101:70 בחוץ למכבי חיפה (1:1 ברבע גמר הפלייאוף).

 

"קראתי את תלונת יו"ר איגוד השופטים בנושא וכן צפיתי בראיון עם מאמן קבוצת הפועל חולון מר דן שמיר לאחר סיום המשחק של קבוצתו מול קבוצת מכבי חיפה", כתב טל אור. "בנסיבות הענייןאשקול להסתפק באזהרת המאמן מהישנות מקרה דומה כגון דא בעתיד ולא להעמידו לדין במקרה זה. בכפוף לכך שהמאמן יעביר לאיגוד עד ליום שלישי מכתב התנצלות מפורט שבו, בין היתר, יחזור בו מדבריו המעליבים והמבזים כנגד שופטי המשחק ואיגוד השופטים ושאותו גם יפרסם לאמצעי התקשורת".


 

כזכור, שמיר אמר לאחר המשחק: "במשחק הקודם היה שיפוט ממש מעולה. היה פער מאוד גדול בזריקות עונשין ונראה לי שהיו חשבונות. זה לא טוב, שלא יעשו חשבונות למשחק הבא, שיהיה שיפוט ברמה גבוהה ושלא יהיה על מה להתלונן, כי היום זה היה מגעיל. זה היה פשוט מגעיל. הייתה פה חוויה לא נעימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי