עובד בחינם? אריק שיבק: הסירו דאגה מלבכם בנושא הכספי

שמעון מזרחי ואריק שיבק
שמעון מזרחי ואריק שיבק | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב הגיב ב-103FM לדברי הנהלת מכבי כי הוא לא מקבל משכורת: "אף אחד לא מתערב לי בתכנים. ההסכם שלי עם ההנהלה הוא לא עניינו של הציבור"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת ברצף שני ניצחונות נדיר מאז הגיע אריק שיבק, והמאמן התראיין ל-103FM. כבר בפתיחה הוא נשאל על הפרסום בערוץ 2 בו נאמר על ידי דייויד פדרמן ושמעון מזרחי שהוא אינו מקבל שכר עבור עבודתו עקב העובדה שהוא עדיין מקבל פיצוי על פיטוריו ממכבי ראשון לציון, וכי בהנהלה יידעו לתגמל אותו. תגובת שיבק: "ההסכם שלי עם מכבי תל אביב זה ביני לבינם ולא צריך להראות לציבור ולהסביר. הסירו דאגה מליבכם בנושא התגמול". 

שקט: "אני לא יודע מה היה, אני יכול לענות מה קורה עכשיו – יש לי שקט מוחלט במכבי, יכול להיות שזה מזל שלי. מהיום שהגעתי למכבי תל אביב אף אחד לא התערב לי. לא יודע מה היה קורה אם הייתי מגיע מוקדם יותר, הכל תיאורטי".


שינויים: "אנחנו לא קוסמים אבל עשינו כמה דברים, לא רק אני אלא כולנו. מה שניסיתי לעשות זה עבודה מסביב לשעון, לעשות שיחות אישיות, להסביר לקבוצה מה עושים, לקבוע חוקים הגנתיים והתקפיים, לצמצם דברים ולהוסיף דבר אחד או שניים בהתקפה".



שיבק והצוות. הצלחה של כולם
שיבק והצוות. הצלחה של כולם


החוסר של הישראלים בהרצליה: "בני הרצליה זאת קבוצה עם חמישה זרים. חסרים לה שני שחקנים ולא נכנסתי למשמעויות שיש מבחינת הקבוצה. כארם משעור אחד הישראלים הטובים בליגה וההגנה שלנו עצרה אותו".

פיינל פור: טוב שאנשים קיבלו חזרה ביטחון. צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק. ביקשתי מגיא פניני אתמול להזכיר שמכבי כבר היתה ב-0:2 לפני שנתיים (נגד הפועל אילת של שיבק עצמו). כל החיים הייתי בצד השני ואני חי פה בסדר.

וויצ'יץ': אף אחד לא מתערב באימונים או בתכנים. הוא שואל על תכניות לקראת המשחק ומדברים על הצד המקצועי.

ההגעה למאני טיים: "אני הולך לסדרות שהיו לי. באנו לפני שנה מסדרה של 5 משחקים נגד חיפה ומכבי ת"א אמרו בסדר הם באים עייפים, אבל העניין הוא לבוא בכושר משחק. אם נעבור בסוויפ ניתן איזה יום יומיים חופש ונמשיך לעבוד. אי אפשר לקבוע איך המנוחה תשפיע".



שיבק ומילר. מוחמא אבל דורש תוצאות שיבק ומילר. מוחמא אבל דורש תוצאות

 

גאודלוק: המאמן מחליט כמה דקות כל שחקן ישחק. אני באתי בכיוון של תעזרו לעצמכם, לא איומים. יש פה עכשיו פלייאוף וצריך להצליח. גאודלוק הוא בחור שמושך אש על המגרש, זה לא סוד ואנחנו מנסים לנצל את זה, הוא מספיק חכם כדי להשתמש בזה".

לנדסברג: "אנחנו צריכים כל שחקן. במשחק הראשון סילי ופניני לא נכנסו למשחק והם הבינו שהדברים זרמו בלעדיהם. שניהם היו מצוינים אתמול ובקבוצה כמו מכבי תל אביב יש ספסל ארוך. סילבן בתקופה לא טובה ואנחנו מדברים. הוא עובד מאוד קשה".

התפקיד: כמאמן מכבי לא דיברתי על זה שהפליימייקר של הקבוצה (מקל) לא שיחק אתמול. ההודעות שקיבלתי כשחתמתי במכבי היו או אלה שאוהבים אותם או אלה שאמרו: "אנחנו אוהבים אותך יותר מששונאים אותם. סידרנו את השחקנים בעמדות , קבעתי היררכיה וחוקים מה עושים כשהכדור הולך פנימה ומה עושים בפיק אנד רול".

פלייאוף: אריק אלפסי היה פעם שחקן שלי ואנחנו מאותה עיר. לא מעניין אותי מה קורה עם ירושלים, רק חשוב שמכבי תנצח. מחמיא ששחקנים חולקים שבחים אבל אנחנו חיים מניצחונות ולא ממחמאות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי