אוהדים התעמתו עם ג'נטילה, חומסקי צרח על השחקנים

קהל הפועל ירושלים
קהל הפועל ירושלים | ערן לוף

לחץ בהפועל ירושלים. הקהל הרב שהגיע לנהריה לא אהב את התצוגה של האיטלקי, שענה להם מצידו. פיאניג'אני האשים את השחקנים בסיום: "הם נלחצו"

(גודל טקסט)

משחק מספר 2 בין הפועל ירושלים ועירוני נהריה הבטיח הרבה וקיים. הסגולים שלטו בהתמודדות והשיגו ניצחון אדיר 64:77 שהעלה אותם ליתרון 0:2.


בצד האדום שידרו הרבה לחץ, אחד מבעלי הקבוצה אייל חומסקי התערב בפסק זמן וצעק על השחקנים, כשבאירוע אחר חלק מהאוהדים הרבים שליוו את הקבוצה לצפון התעמתו מילולית עם אלסנדרו ג'נטילה וריצ'ארד האוול, והאיטלקי אף ענה להם. כוחות האבטחה הציגו גם הם את כוחם והתפתחה תגרה.
 


המאמן סימונה פיאניג'אני אמר בסיום: "זה היה משחק קשה והיינו במשחק עד הרבע השלישי. השחקנים ניסו לתת את הכל, אבל שוב החטאנו הרבה, דברים קטנים שנתנו לנו יתרון השתנו והשחקנים שלי נלחצו ולא הצליחו להשתלט על כך. השחקנים החלו לדבר ולהתלונן ואיבדנו את המומנטום. לנהריה היתה יותר אנרגיה, הם קלעו זריקות חופשיות וניצחו".


עוד הסביר: "אמרתי לשחקנים שלי שהמשחק הבא אצלנו בבית ואנחנו חייבים לנצח. נהריה שיחקה מעולה בשני המשחקים, אבל אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להפוך הכל. הפסדנו את יתרון הביתיות, אם ננצח במשחק הבא יש לנו הזדמנות להגיע לכאן שוב ולנצח. אנחנו מאמינים שאפשר להפוך את זה, במשחק הראשון הולכנו והיום היינו במשחק. זה לא הזמן להילחץ, מומנטום יכול להשתנות במשחק אחד ועלינו להיות חיוביים ולנצח כדי לחזור לכאן עם ביטחון".

פיאניג'אני. האשים את שחקניו פיאניג'אני. האשים את שחקניו (ערן לוף)


אחד מכוכבי הניצחון, יהונתן שולדבראנד אמר בסיום: "אני חושב שההתחלה שלנו הייתה בהחלט מפתח. את המשחק שעבר התחלנו במינוס 22 והיה מאוד קשה לחזור. זה כיף לשחק פה עם החבר'ה והקהל שהגיע, זה בהחלט עזר לנו, אבל צריך להירגע כי זה עוד לא נגמר. הדרך ארוכה ואני מקווה לא לשמוח יותר מדי"


מספר מספר 3: "יהיה משחק קשה מאוד. ירושלים זו קבוצה עם המון כלים, קבוצה מצוינת. מי שרוצה יותר בסופו של דבר ייקח. אני מצפה למשחק מאוד קשה"


היכולת שלו מחוץ לקשת: "אני שמח שזה נכנס, אבל זה לא רק אני אלא כל הקבוצה. זה תענוג לשחק פה, אנחנו מחוברים וזה כיף גדול"



האוול. משחק עצבני שלו
האוול. משחק עצבני שלו (ערן לוף)


המאמן אריק אלפסי הוסיף: "שמרנו יוצא מן הכלל, גם במחצית הראשונה שמרנו טוב מאוד והיינו אגרסיביים, במחצית השנייה עצרנו אותם על סקור נמוך. זה ניצחון של המערכת ושל כל העיר, אבל זה עדיין לא נגמר. לעצור את ירושלים על 64 נקודות אצלנו בבית זה פנטסטי".


משחק מספר 3: "אני אגיד לשחקנים שעדיין לא נגמר, שאנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה, עמוקה ועם הרבה כישרון, אבל מה שאותנו הביא לסיטואציה הזאת זה הפרגון והביחד. זה מה שהביא אותנו עד לכאן ואנחנו צריכים להמשיך ככה".


על סקוטי הומפסון: "שחקן מדהים, ברמה מאוד גבוהה, אבל זה לא רק הוא. ניב שלט בקצב, יהונתן אחרי חצי שני נתן קליעות גדולות כמו שהוא יודע. כל השחקנים שמרו יוצא מן הכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי