פרנקו קרוב לחתימה בהפועל ת"א, שמו של טפירו עלה

דני פרנקו
דני פרנקו | צילום: עדי אבישי

המאמן, שהוביל את הפועל ירושלים לאליפות היסטורית, צפוי להצטרף בקרוב לאדומים. שחקן העבר, שעזב בימים האחרונים את מכבי אשדוד, עשוי להגיע אם העסקה לא תתממש

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב רוצה לצאת לדרך חדשה אחרי שתי עונות כושלות, ונראה שמי שיהיה אמון על הצד המקצועי הוא דני פרנקו שקרוב לסיכום עם ראשי המועדון האדום על הצטרפותו לקבוצה כמאמן.

 

לספורט1 נודע ששמו של מאיר טפירו עלה והוא עשוי להתמנות לתפקיד אם עסקת פרנקו לא תצא לפועל ברגע האחרון. גם אריק אלפסי, שעשה עונה נהדרת עם עירוני נהריה וקרוב להדיח את הפועל ירושלים ברבע גמר הפלייאוף, מועמד.


 

שם נוסף שנמצא ברשימות של הפועל ת"א הוא שרון דרוקר, אך המאמן מעדיף לצאת לאירופה ואף שכר בתקופה האחרונה לשם כך את שירותיו של אחד הסוכנים האירופיים הבכירים.


טפירו, ששיחק בעבר בהפועל ת"א ונחשב לאחד השחקנים האהובים על האוהדים, עזב בימים האחרונים את מכבי אשדוד בעקבות מחלוקת כספית עם ראשי הקבוצה, אחרי שהוביל את הדרומיים למקום ה-11 עם מאזן של 13 ניצחונות ו-20 הפסדים בעונתו הראשונה כמאמן.

 
מאיר טפירו. יחזור לאדום. (דני מרון)
מאיר טפירו. יחזור לאדום. (דני מרון)


פרנקו בן ה-43 עזב בקיץ שעבר את הפועל ירושלים אחרי שנתיים בהן הוביל את הקבוצה מהבירה לאליפות היסטורית ולגמר הפיינל פור. לפני כן אימן במכבי חיפה וגם אותה הביא לגמר הפלייאוף שם הפסיד למכבי תל אביב ודייויד בלאט בהפרש סלים. בעונה החולפת שימש כפרשן בטלוויזיה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי